30.03.2011

Wittchen зацікавлена Україною

Найбільший польський виробник виробів зі шкіри люкс-класу активізує розвиток мережі на сході та шукає мастер-франчайзі в Україні

Польська компанія Wittchen розвиває у всьому світі мережу фірмових магазинів з асортиментом товарів зі шкіри люкс-класу. Вона була заснована в 1990 році Енджеем Вітченом. На сьогоднішній день мережа фірмових магазинів Wittchen в Польщі об'єднує 50 власних точок і 39 франчайзингових. Виробник виробів зі шкіри люкс-класу націлений на динамічний розвиток на східних ринках, де розширює мережу партнерських магазинів. Зараз за межами Польщі вже працює 23 магазини Wittchen - 12 точок у Москві та 11 в Україні.

Асортимент фірмових магазинів Wittchen - гаманці, портфелі, сумки, рукавички, взуття, сумки - призначений для клієнтів, які цінують якість шкіри, унікальний стиль і відмінну обробку

"На даний момент головним чином ми зосереджені на пошуці майстер-франчайзі в Україні, Росії та Чеській Республіці. Кожен з наших майбутніх партнерів повинен відкрити протягом року від 3 до 5 магазинів у великих містах", - розповідає Генеральний директор компанії Енджей Вітчен. - "Однак ми не обмежується лише цими країнами. Ми плануємо, наприклад, відкрити перші франчайзингові магазини в столиці Вірменії - Єревані. Також ведемо переговори в Фінляндії та Хорватії".

Необхідна площа для франчайзингової точки - від 60 до 80 кв.м. Необхідна сума інвестицій - близько $ 200 тис. - включає в себе обладнання та меблі в магазині, а також закупівлю товару, що становить більше 60% суми. Паушальний внесок - $ 20 тис., роялті складає $ 1 тис. від кожного магазину, маркетингові відрахування обговорюються індивідуально в залежності від обороту. Франчайзі отримує всі необхідні матеріали для оформлення точки згідно корпоративним стандартам Wittchen, а також проходить тренінги та отримує консультації з боку компанії.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank