Вівторок
22.03.2011
Почавши розвиток наприкінці минулого року, компанія INVITRO відкрила в Україні вже чотири офіси, до запуску готується наступний
 

10 та 16 березня ознаменувалися для українського представництва компанії INVITRO новими відкриттями медичних офісов. Обидві точки розташовані в Дніпропетровську, таким чином там вже працює чотири офіси. Крім того, компанія запевняє, що це не останні відкриття у цьому місті. Нагадаємо, що в Дніпропетровську компанія розвиває власну мережу, також власний офіс відкриється незабаром у Дніпродзержинську. А от перший франчайзинговий вже три місяці працює у Полтаві, активно ведуться переговори з потенційними партнерами.

"Завдяки першим офісам про INVITRO вже дізналися люди, третьому та четвертому з клієнтами вже набагато легше. Це вже навіть працює так зване "сарафанне радіо": люди один одному розказують, що є такі офіси, що надають послуги лабораторної діагностики", - розповідає Лілія Котенко, менеджер по франчайзингу ТОВ "Незалежна лабораторія ІНВІТРО".

"Незалежна лабораторія ІНВІТРО" - це мережа медичних офісів, які здійснюють лабораторну діагностику. Компанія успішно працює на російському ринку з 1995 року, вже відкрито понад 200 офісів. З 2010 року "Незалежна лабораторія ІНВІТРО" почала свою діяльність і в Україні, в місті Дніпропетровську.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано