TUI: Подорожувати має бути модно

Понеділок
21.03.2011
Розмова з Тарасом Демурою, директором мережі турагенцій "TUI спільно з "Галопом по Європах"
 

Як Ви оцінюєте сьогоднішній попит на послуги туристичних агенцій?
Сьогодні близько 1,5 млн українців в рік користується послугами турагенцій. Для порівняння, в Німеччині подорожує 60% населення, це приблизно в 30 разів більше людей, ніж у нас. Але це ж зовсім не означає, що німці в 30 разів багатші, ніж українці - вони заможніші в 2-3 рази, може, в 5, але не в 30.

Причина тому - різна ієрархія потреб. Німець не купить собі нові черевики, але раз чи два на рік поїде відпочивати. Я думаю, що в Україні фінансово відпочивати за кордоном могли б як мінімум 7-8% населення, а не 2%, як зараз. Для цього подорожі мають стати модними, а такий спосіб витрачати гроші - необхідністю, а не елементом розкоші.

Мені здається, що протягом найближчих п'яти років має трапитись такий бум, стрибок, коли ці два відсотки перетворяться на п'ять або сім. Ось такий прихований потенціал я бачу в укранських ринку. А якщо такий бум і не відбудеться, то за відсутності нових криз ринок все одно буде рости на 20-25% на рік.