ЦентрОбувь планує вихід в Україну

Понеділок
14.03.2011
У 2011 році на території нашої країни почнуть роботу 25 франчайзингових магазинів "ЦентрОбувь"
 

Про плани виходу на український ринок заявила одна з найбільших в Росії мереж взуттєвих магазинів. Надалі компанія націлена вийти на ринки країн СНД і далекого зарубіжжя, повідомляється в прес-релізі "ЦентрОбувь".

Як заявив гендиректор "ЦентрОбувь" Андрій Нестеров, рітейлер планує розвиватися в Україні, магазини будуть працювати по франчайзингу. "Магазини ще не відкриті, але об'єкти вже підібрані. Всього в цьому році ми плануємо відкрити в Україні близько 25 магазинів", - сказав Андрій Нестеров. Рішення про вихід на ринки інших країн СНД буде прийматися за результатами роботи в Україні, додав він.

"ЦентрОбувь" - одна з найбільших в Росії мереж взуттєвих магазинів. Компанія існує на ринку більше 15 років. "ЦентрОбувь" розвиває два формати мереж: традиційний під однойменним брендом і другий - fast fashion - під брендом Centro. На сьогоднішній день мережа "ЦентрОбувь" налічує 575 магазинів загальною площею майже 180 тис. кв.м. У 2011 році компанія планує відкрити близько 250 магазинів (в 2010 році мережа компанії збільшилася на 160 торгових точок).

найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти