Арбат Престиж прощається з Україною

Вівторок
23.09.2008
Попрацювавши в Україні менш ніж 2 роки, компанія закриває всі свої українські магазини протягом одного місяця
 

Російська мережа парфумерно-косметичних магазинів "Арбат Престиж" вийшла на український ринок в травні 2007 року, створивши 100% дочірню компанію "Арбат Престиж-Україна" з статутним капіталом в $20 млн.

Дуже популярна в Росії мережа, що розвивається також по франчайзингові схемі ставила перед собою амбітні плани щодо України, наприклад до кінця 2007 року мали розпочати діяльність не менш ніж 60 магазинів. Експерти та учасники ринку в свою чергу пророкували, що компанія зможе прижитися на ринку, і навіть суттєво потіснить конкурентів. Проте не так сталося як гадалося... "Арбат Престиж" заліз у борги, і Український ринок став для компанії не цікавим.

Компанія хотіла продати українську мережу, та шукала інвестора починаючи від весни, оцінивши свій бізнес всього лиш в $5-6 млн. Влітку "Арбат Престиж" найняла консультанта для пошуку інвестора - київську компанію MT-Invest, проте зараз ця компанія продажем мережі вже не займається. Відсутність попиту на магазини мережі учасники ринку та потенційні покупці пояснюють їх неуспішною локалізацією, і тим, що всі точки працювали на договорі оренди.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності