25.02.2011

Majorica прийшла в Україну

Міжнародний ювелірний бренд стартував в Україні і пропонує франчайзинг

Добре відома у світі іспанська ювелірна марка "Majorica", яка спеціалізується на виробах із штучних перлин, виготовлених за власною унікальною технологією, з’явилася і в Україні. На український ринок марка вийшла за допомогою мастер-франчайзингу. Перша точка була відкрита минулого року в ТЦ "Dream Town" у Києві. Про це редакції порталу Franchising.ua розказала директор із розвитку компанії Караманець Оксана.

Majorica, франчайзинг, франшиза

Перша точка "Majorica" в Україні була відкрита в Києві

Бренду вже 120 років. Він представлений у багатьох розвинених країнах світу. Це продукція середньої цінової категорії. Найнижча ціна виробу – 300 грн, середній чек – близько 1500 грн. Багато покупців вже знають цей бренд після подорожей за кордон – марку можна побачити також у duty free зонах, у каталогах, які поширюють на бортах літаків. За час роботи точки в Києві з’явилися і нова лояльна категорія покупців серед тих, для кого "Majorica" стала новинкою.

"Majorica розвивається острівками – це суттєво знижує витрати. Тому вона може собі дозволити витримувати середній клас цін. У нас є повноцінні магазини в Росії, але це переважно в провінції, де вартість оренди низька", - коментує пані Оксана.

У нашій державі представники націлені на розвиток за допомогою франчайзингу, а також на нові власні точки й оптову торгівлю. В полі зацікавленості переважно великі міста, але це не категорично - в компанії готові розглядати та аналізувати кожну пропозицію місця від потенційного партнера.

"Majorica" була заснована в 1890 році на Майорці. Зараз марка представлена більш ніж у 40 країнах, 300 містах світу, в понад 70 магазинах у зоні duty free.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank