25.02.2011

Majorica прийшла в Україну

Міжнародний ювелірний бренд стартував в Україні і пропонує франчайзинг

Добре відома у світі іспанська ювелірна марка "Majorica", яка спеціалізується на виробах із штучних перлин, виготовлених за власною унікальною технологією, з’явилася і в Україні. На український ринок марка вийшла за допомогою мастер-франчайзингу. Перша точка була відкрита минулого року в ТЦ "Dream Town" у Києві. Про це редакції порталу Franchising.ua розказала директор із розвитку компанії Караманець Оксана.

Majorica, франчайзинг, франшиза

Перша точка "Majorica" в Україні була відкрита в Києві

Бренду вже 120 років. Він представлений у багатьох розвинених країнах світу. Це продукція середньої цінової категорії. Найнижча ціна виробу – 300 грн, середній чек – близько 1500 грн. Багато покупців вже знають цей бренд після подорожей за кордон – марку можна побачити також у duty free зонах, у каталогах, які поширюють на бортах літаків. За час роботи точки в Києві з’явилися і нова лояльна категорія покупців серед тих, для кого "Majorica" стала новинкою.

"Majorica розвивається острівками – це суттєво знижує витрати. Тому вона може собі дозволити витримувати середній клас цін. У нас є повноцінні магазини в Росії, але це переважно в провінції, де вартість оренди низька", - коментує пані Оксана.

У нашій державі представники націлені на розвиток за допомогою франчайзингу, а також на нові власні точки й оптову торгівлю. В полі зацікавленості переважно великі міста, але це не категорично - в компанії готові розглядати та аналізувати кожну пропозицію місця від потенційного партнера.

"Majorica" була заснована в 1890 році на Майорці. Зараз марка представлена більш ніж у 40 країнах, 300 містах світу, в понад 70 магазинах у зоні duty free.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Majorica прийшла в Україну

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank