АВТОПАПА захищає дітей за допомогою франчайзингу

Понеділок
21.02.2011
Компанія націлена на формування всеукраїнської мережі фірмових точок продажу дитячих автокрісел і аксесуарів для безпеки і комфорту дитини
 

"АВТОПАПА" - мережа спеціалізованих магазинів з продажу дитячих автокрісел і аксесуарів для безпеки і комфорту дитини в автомобілі. Компанія присутня на ринку з осені 2009 року. На сьогодні працюють власні мобільні шоу-руми в Донецьку, Львові та Києві, а також стаціонарний шоу-рум "АВТОПАПА" у столиці. Компанія націлена на активний розвиток мережі за допомогою франчайзингу та відкриття представництв у всіх великих містах країни.

"Цей ринок достатньо молодий, фактично ми були першою компанією, яка надала комплексну пропозиція цієї продукції", - розповідає Світлана Кучер, директор з маркетингу компанії "АВТОПАПА". - "Наша мета - зробити бренд "АВТОПАПА" загальною назвою, що асоціювалася б з дитячими автокріслами. Ми налаштовані на відкриття представництв у всіх великих містах країни, і навіть у районних центрах. Тому що в регіонах ця ніша поки що взагалі не зайнята, а попит достатньо високий. Його ми спостерігаємо зараз по роботі наших власних точок у на периферії. Ми націлені на співпрацю на умовах франчайзингу з підприємцями з усіх областей країни".

Значний поштовх до формування такої ніші на українському ринку дали зміни в Правилах Дорожнього Руху України. Справа в тому, що з початку 2011 року діти у віці до 12 років в обов'язковому порядку повинні перевозитися в автомобілі в спеціальних дитячих кріслах, за порушення передбачені штрафи.

"Перші кроки в цьому напрямку вже зроблені, я впевнена, що ці законодавчі норми будуть строго регулюватися, і буде тенденція до посилення вимог", - вважає Світлана Кучер. - "Другий важливий фактор, що формує попит на нашу продукцію - це те, що наша країна зараз переживає бебі-бум, причому вже кілька років поспіль. Є спостереження, що досить часто зараз зрілі люди обзаводяться другою-третьою дитиною, після великої паузи від народження попередньої. Таким чином, одна категорія сучасних батьків - це зрілі і забезпечені громадяни, а з іншого боку - молоді люди, які народили свою першу дитини. Молодь з ентузіазмом сприймає новинки, що забезпечують комфорт, і крім того, звикла до мобільного способу життя, тому після народження дитини молоді люди подорожують вже всією родиною".


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності