Укрсоцбанк кредитує франчайзерів

Четвер
17.02.2011
Укрсоцбанк став лауреатом премії "Український Фінансовий Олімп" за послугу "Франчайзинг", що сприяє розвитку франчайзингових мереж шляхом кредитування
 

ПАТ "Укрсоцбанк" став лауреатом премії "Український Фінансовий Олімп" у номінації "Новий фінансовий продукт" за розробку та впровадження нової оригінальної послуги "Франчайзинг", що сприяє розвитку франчайзингових мереж шляхом кредитування. Про це повідомляє прес-служба банку.

Наталія Офіцерова, керівник Відділу розвитку франчайзингу Центру роздрібного бізнесу Банку, розповіла про подальші плани Укрсоцбанку у цьому напрямку: "Ми плануємо працювати не тільки з українськими франчайзерами, адже готові вийти на міжнародний ринок з метою збільшення кількості іноземних франшиз в Україні. Сьогодні ми ведемо переговори з одним з найбільших операторів на ринку франчайзингу України та СНД. Він єдиний має ряд укладених меморандумів про співробітництво не тільки в Європі, але й в Америці і в Азії. Основна мета нашої співпраці – позиціонування Укрсоцбанку як надійного партнеру в області франчайзингу, залучення іноземних франшиз на український ринок та допомога вітчизняним франчайзерам у роботі на закордонних ринках, використовуючи нашу велику мережу у багатьох країнах".

ПАТ "Укрсоцбанк", що входить до групи найбільших банків України, засноване у вересні 1990 року. Мережа банку налічує 442 установи, із них — 7 макрофіліалів та 435 відділень. Персонал банку налічує 9 тис. осіб.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності