ІНВІТРО: Українці піклуються про своє здоров’я

Вівторок
01.02.2011
Розмова з Лілією Котенко, менеджером по франчайзингу ТОВ "Незалежна лабораторія ІНВІТРО"
 

На Вашу думку, наскільки в Україні розвинений ринок послуг лабораторної діагностики?
Ринок лабораторної діагностики достатньо добре розвинений на території всієї України. Є досить сильні гравці, які представляють конкретні регіони. Наша компанія, наприклад, націлена відкривати офіси по всій території країни. Навіть не в особливо великих містах (від 100 тис. населення) на послуги лабораторної діагностики також є досить хороший попит. І успішність роботи офісу в таких містах залежить не тільки від популярності бренду, а більшою мірою від логістики: чи дозволяє логістика вчасно доставляти результати з самого медичного офісу в лабораторію.

Як Ви оцінюєте попит на послуги лабораторної діагностики в нашій країні зараз?
Вже за результатами роботи свого першого медичного офісу в Україні ми побачили, що дуже велика кількість людей дбає про своє здоров'я. Можу сказати, що попит навіть перевершив наші очікування.

Чи притаманна цьому бізнесу сезонність?
Послуги, що надаються офісами лабораторної діагностики, можна розділити на кілька груп. Взимку, наприклад, великим попитом користуються аналізи, пов'язані з простудними захворюваннями. Влітку ж на перший план виходять інфекційні. Тобто присутня сезонність для кожного виду досліджень.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності