Середа
22.12.2010
За декілька років компанія планує стати найбільшою мережею магазинів одягу українського бренду, цього року відкриті 7 точок
 

За 2010 рік мережа фірмових магазинів одягу українського бренду T.S.City поповнилася сімома новими точками продажу. Дві з них є партнерськими і п'ять відкриті на умовах франчайзингу.

"У цілому рік для нас видався дуже гарним: у нас було багато відкриттів, як і великих, значущих, так і поменше", - розповідає Тетяна Карлова, керуючий партнер компанії "Дизайнерський центр. - "Ми відкрили магазин T.S.City в Донецьку, який дуже важливий для нас, він є стратегічним, а також найбільший за площею магазин у мережі - 125 кв.м - у Харкові. Крім того, зміцнилися наш відносини з франчайзі: люди, які пропрацювали з нами хоча б сезон, а хтось і більше вже, стали краще цей бізнес відчувати. У свою чергу ми стали краще відчувати їх, розуміти, що потрібно нашим франчайзі, і цей тандем піднявся на новий якісний рівень".

За словами Тетяни Карлової, в першу чергу в планах на наступний рік - поліпшення роботи вже існуючих магазинів, збільшувати ефективність продажів, підвищувати показники. Звичайно, далі мережа також буде розвиватися по франчайзингу. Найбільш пріоритетними для відкриттів компанія зараз називає такі міста, як Запоріжжя, Дніпропетровськ і багато невеликих міст від 150 тис. населення.

"У нас достатньо прийнятні ціни, нормальний середній чек, і навіть для міста з населенням від 150 тисяч наш формат магазина може успішно працювати", - впевнена Тетяна Карлова.

Компанія "Дизайнерський Центр" працює в Україні з 2007 року, спочатку основною діяльністю була оптова торгівля одягом. З 2009 року "Дизайнерський Центр" почав відкривати власні магазини під брендом T.S.City і пропонувати концепцію франчайзингу. Перший магазин був відкритий у листопаді 2009 року. Зараз магазини T.S.City можна зустріти в Києві, Чернігові, Житомирі, Одесі, Сумах, Миколаєві, Донецьку та Харкові.


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва