Сканери штрих-коду та їх застосування

Вівторок
16.02.2010
У магазинах самообслуговування сканер цін значно полегшує процес покупки для клієнтів
 

Відповідно до рекомендацій фахівців на кожні 400 кв.м. в магазині має бути принаймні один зчитувач. Чим більше площа, тим більшою має бути кількість сканерів цін. Завдяки цьому для клієнта підвищується комфорт процесу покупки. Із застосуванням зчитувача покупець не повинен кожного разу бігати до каси і дізнаватися ціну, що часто створює зайву метушню в магазині. Крім того, зчитувач, розміщений в тій частині магазина, де діє самообслуговування, збільшує задоволеність клієнта, тому що зменшується ризик, що його введуть в оману. Якщо ціна для продукту чітко не визначена, покупець може сам перевірити вартість товару.

В Україні, на жаль, на сьогоднішній день такі пристрої можна зустріти тільки в найбільших супермаркетах, проте в світі вони застосовуються повсюдно.

Зчитувачі штрих-кодів не завжди безпомилкові. Може трапитися, що сканер покаже клієнтові не таку ціну як та, що буде вибита на касі. Все залежить від того, який зчитувач буде обраний. Є два види на вибір: з базами даних, що завантажуються вручну, і діючі в радіомережі. При застосуванні пристроїв першого типу вірогідність розбіжності цін на касі і в зчитувача вище, тому що використовуються дві незалежні одна від одної бази і, вводячи зміни в одну, також необхідно вводити їх у другу. При використанні ж радіопристрою - ризик помилки зведений до мінімуму, оскільки сканер сам отримує інформацію з головного комп'ютера. Такий пристрій, саме по собі, коштує дорожче, але обійдеться дешевше при інсталяції, оскільки його можна встановити в будь-якому місці в магазині без втрати коштів, пов'язаних з протяганням проводки. Однак, вищезгадана класифікація - не єдина. На вибір також є діодні і лазерні зчитувачі, стаціонарні і переносні тощо. Стаціонарні, які частіше за все призначені для використання покупцями, коштують дорожче переносних.

Залежно від виду сканера, його вартість може бути абсолютно різною. Є сканери в межах $100, близько $500, є такі, що коштують й $1000. Але сканер не повинен приносити тільки витрати. Він може себе окупати. На стаціонарних зчитувачах, які мають великі габарити, можна розміщувати невеликі рекламні оголошення. Таким чином сканер може стати прибутковим і заробляти кошти на свій ремонт. Перші технічні проблеми можуть з'явитися після 3-4 років, але більшість виробників рекомендують проводити щорічний огляд.


читати статті

Холодильне обладнання для бізнесу /22.02.2010

Незалежно від того, вирішено відкривати ресторан або фаст-фуд, покупка морозильного обладнання стане необхідною витратою - більшою чи меншою

Правильне освітлення в магазині /16.02.2010

Клієнт купує зором. Найбільш охоче він вибирає продукти, в яких натуральний і свіжий вигляд. Щоб продемонструвати ці козирі, необхідно відповідне освітлення експозиції

Викладка товару /09.02.2010

Належним чином організована викладка товарів в магазині розширить можливості гарних продажів

Секрети успішності магазину одягу /08.02.2010

На рівень продажів та відвідуваності магазину одягу впливають багато внутрішніх чинників

Аромамаркетинг /03.02.2010

Як зробити так, щоб спогади клієнта про Ваш магазин були приємними, щоб йому хотілося повертатися туди знов і знов? У цьому допоможуть прийоми аромамаркетингу

найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

популярне на форумі

Секрети успішності магазину одягу

Вот интересная статья о том, как можно открыть свой магазин нижнего белья...

3 коментар
остання 17.04.2018
Как открыть кроличью ферму. Бизнес-план.

Имя кредитора: г-н Пол Уильям. Lender E-mail: paul_william_loanhouse@hotmail.com Мы предлагаем частные, коммерческие...

1 коментар
остання 02.04.2018
Секрети успішності магазину одягу

Ось інтернет магазин іспанської взуття https://elegante.com.ua/ там дуже гарне та елегантне взуття, а...

3 коментар
остання 03.01.2018
METRO: франчайзинг в Україні

Ребята! кто-то получил разъяснения или инфу по metro

5 коментар
остання 19.01.2017
METRO: франчайзинг в Україні

Хочу відкрити магазин! Підскажіть деталі по франшизі ramanyatsiuk@gmail.com Дякую

5 коментар
остання 08.12.2016
Алден-Вет кожного разу трохи інакша

Обратились в клинику 22 сентября. За день до этого мой кот вдруг стал каким-то слабым, припадал на...

27 коментар
остання 26.09.2016
Алден-Вет кожного разу трохи інакша

20.05.2016 ветеринар клиники Алден-вет Татьяна Федоровна Ковченко назначила моему коту уколы. После...

27 коментар
остання 25.05.2016
Алден-Вет кожного разу трохи інакша

Алден-Вет, клиника на Виноградаре у вас оставляет желать лучшего. Приехали по старой памяти в...

27 коментар
остання 04.02.2016