11.02.2010

Бізнес-сайт для компанії

Просування компанії зараз вже фактично неможливе без офіційної веб-сторінки. Якою вона має бути і від чого залежить її успіх, піде мова далі

Інтернет для більшості людей вже не є чимось новим. Всесвітня мережа зараз стала невід’ємною частиною життя будь-якої ділової людини. Звідси люди дізнаються останні новини та тенденції, шукають корисну інформацію для себе, дізнаються адреси та номери телефонів.

Життя в сучасному суспільстві вимагає від компанії, яка претендує на статус солідної, її перебування у мережі Інтернет. Якщо Ви прагнете розширювати коло своїх клієнтів, підтримувати вже існуючих, просувати свій продукт та інформувати про останні зміни у компанії, варто створити офіційну веб-сторінку Вашого підприємства.

Залежно від стратегії діяльності компанії офіційні сторінки бувають декількох видів: сайти-візитки, інтернет-портали та інтернет-магазини.

Визначте цілі

Сайт-візитка стане Вам у пригоді тоді, коли компанія не бажає особливо займатися своїм просуванням. Він є статичним, там міститься інформація про компанію, історія, опис та мета її діяльності і контактна інформація. Однак, якщо Ви прагнете розширювати кордони свого впливу, залучати нових клієнтів та інформувати про свою діяльність на ринку, варто опікуватися інформаційним наповненням своєї веб-сторінки. Для цього випадку Вам підійде формат інтернет-порталу. Коли ж компанія робить акцент саме на просуванні свого продукту, продажі його через мережу Інтернет, тоді варто створити інтернет-магазин.

Перед створенням сайту визначте, яким є Ваш відвідувач, яку інформацію Ви хочете йому донести, та що саме він зможе знайти на інтернет-сторінці

Перед створенням веб-сайту необхідно визначити цілі. Чого саме Ви збираєтесь досягти за допомогою інтернет-сторінки? Ви шукаєте нових клієнтів? Ви хочете продавати свій продукт? Поширювати інформацію про діяльність компанії? Подумайте, чого саме Ви прагнете і оберіть засоби досягнення Вашої мети. Визначте, яким має бути оформлення сторінки. Воно повинне відповідати візуальному стилю компанії та її іміджу.

Ключові підсторінки

Веб-сторінка по-перше має містити основні відомості про компанію, логотип, її історію та досягнення. Розкажіть, чим Ви пишаєтеся та чого прагнете, яка мета Вашої діяльності та місія. Тут же можна розмістити інформацію про працівників та за необхідності контакти ключових осіб фірми.

Новинна стрічка є особливо важливою, якщо Ви хочете по-перше інформувати клієнтів про перебіг подій та основні зміни, а по-друге, просувати компанію в засобах масової інформації. Постійне оновлення та розміщення цікавих новин дасть інформаційні приводи журналістам для написання матеріалів про Вашу компанію. Крім того, окремо, чи в цьому ж розділі, Ви можете розміщувати статті, які стосуються напрямку діяльності фірми та можуть бути цікавими Вашим відвідувачам.

Якщо Ви хочете просувати свої товари та послуги, варто створити для цього спеціальну підсторінку. Зробіть опцію "замовити" - і це підвищить продажі, адже багато людей зараз здійснюють покупки через мережу інтернет. Тут необхідно вказати особливості та переваги кожної послуги чи товару, а також зазначити їх вартість.

На підсторінці "Контакти" розміщуються: адреса головного офісу, телефон, факс, основний e-mail, та контакти основних підрозділів фірми. Це може бути приймальня директора, маркетинговий та рекламний відділи, відділ збуту тощо. Бажано зазначити П.І.Б. керівників кожного з них. Якщо компанія має мережу філіалів чи декілька точок, варто вказати адреси та телефони кожної з них, можна розмістити карту проїзду.

За бажанням можна зробити фотогалерею, де розміщуватимуться фотографії продукції, точок, фотозвіти з цікавих заходів, у яких брала участь компанія, ключових подій у фірмі.

Дуже корисним буде створення гостьової книги, де Ваші клієнти зможуть залишати відгуки про діяльність компанії та продажу. Але все ж найкращим варіантом є форум, який передбачає інтерактивне спілкування з відвідувачами сайту. Він дозволить Вам дізнатися про те, наскільки клієнти задоволені роботою фірми, продукцією та рівнем обслуговування, Ви зможете відповісти на їх запитання. Крім того, можна зробити різноманітні опитування серед відвідувачів.

Рекламні місця на сайті дозволять Вам співпрацювати з іншими компаніями, якщо вони зацікавленні у досягненні Вашої аудиторії, та принести Вам додатковий прибуток, і, крім того, сприяти просуванню фірми на засадах партнерства.

Завдяки пошуковикам, люди, не знайомі з компанією, зможуть потрапити на сайт. Тому так важливо займати високі місця у рейтингах

Як знайти?

Мало просто зробити веб-сайт. Важливо, щоб цільова аудиторія могла знайти його серед мільйонів інших сторінок, навіть не знаючи точної адреси. Для цього Ваша інтернет-сторінка повинна мати високий рейтинг у пошуковиках, тобто легко бути знайдена за основними ключовими словами, що відповідають діяльності компанії, спектру послуг чи пропонованих товарів. Зараз "розкруткою" веб-сайтів займаються спеціалізовані компанії, які допомагають підняти сторінку на найвищі місця у рейтингах.

Однак, просуванням сайту компанії можна зайнятися і самим, хоча це не дасть таких гарних результатів, як цілеспрямована професійна "розкрутка". Тут можна порадити брати участь у тематичних форумах, дискусіях і ставити посилання на цікаву інформацію на Вашому сайті, реєструватися в різноманітних каталогах компаній, додавати сторінку у закладки, створювати групи у надзвичайно популярних зараз соціальних мережах, таких як Twitter, Facebook, MySpace, вКонтакті, Однокласники, Мой Мир, Connect тощо.

Важливо, щоб інформація на Вашій сторінці була оригінальною та постійно оновлювалася. Це, по-перше, зробить її цікавою для відвідувачів, а по-друге, сприятиме підвищенню рейтингу в пошуковиках.

Що ще?

Крім того, необхідно слідкувати за відвідуваністю Вашого веб-сайту. У цьому Вам теж можуть допомогти спеціалізовані портали. Це допоможе дізнатися про кількість людей, що проглядають сторінку, за якими запитами сайт знаходять відвідувачі, з яких регіонів країни тощо.

Намагайтеся зробити сайт живим, цікавим для відвідувача. Не розміщуйте суху статистичну інформацію. Не використовуйте забагато графіки, адже через це сайт може довго завантажуватися, а багато відвідувачів характеризуються нетерплячістю. Якщо якась інформація не готова до публікації, не практикуйте режим "у розробці" - багато людей будуть розчаровані та роздратовані таким написом. Слідкуйте за тим, щоб сайт не містив помилок, як граматичних, орфографічних, стилістичних, так і технічних. Перевіряйте посилання, звертайте увагу на достовірність інформації, що опублікована на Вашій сторінці. Слідкуйте за останніми тенденціями у створенні сайтів, однак, не перевантажуйте ресурс опціями – переважна більшість відвідувачів заходить до Вас з конкретною метою, а не для того, щоб "побавитися". Зробіть навігацію максимально простою та зрозумілою, бажана карта сайту. Існує таке правило, що логотип компанії, розміщений у "шапці" сайту, завжди веде на головну сторінку.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank