Секрети успішності магазину одягу

Понеділок
08.02.2010
На рівень продажів та відвідуваності магазину одягу впливають багато внутрішніх чинників
 

В гарно продуманому магазині одягу зовнішнє оформлення покликане спонукати клієнта увійти всередину та придбати певну річ. Важливо також, щоб внутрішній та зовнішній дизайн магазину відповідав певній тематиці продукції та був орієнтований на свою цільову аудиторію покупців (спортивний, елегантний, у стилі повсякденного життя молоді, субкультур тощо).

Привернути увагу

В магазинах молодіжного одягу інтер’єр має бути сучасним, прогресивним. Важливу роль грають кольори, світло, музика та матеріали (зараз переважають скло та сталь). Для оформлення використовуються різноманітні креативні постмодерні малюнки в яскравих тонах. Все повинно бути зроблено так, щоб клієнт з вашої цільової аудиторії захотів увійти, щоб він побачив щось знайоме, рідне, близьке по духу. Але тут дизайнеру варто не перевищити міру можливого, важливо зберігати пропорції: занадто яскраве оформлення може не залучити відвідувачів, а навпаки сприяти зменшенню їх кількості.

Дослідження показують, що 70% рішень про покупку приймається саме на місці продажу. Тому важливого значення набуває експонування найкращих зразків продукції. Для того, щоб привернути увагу перехожих та сприяти тому, щоб вони відвідали магазин, використовуються манекени на вітринах.

Вітрини мають бути великими та просторими і гарно освітлюватися. Таким чином перехожий зможе оцінити не лише те, що знаходиться на передньому плані на вітрині, але й те, що знаходиться позаду, в самому магазині. Внутрішній інтер’єр магазину є фоном для того, що представлено на вітрині.

Вітрини мають бути великими та просторими і гарно освітлюватися. На манекени надягається зазвичай найкращі екземпляри нових колекцій

Найкраще з колекції - на манекени

Використання манекенів – один з найефективніших способів залучення клієнтів. Манекени можна побачити на вітринах більшості магазинів одягу. Це дає можливість не лише визначити загальний стиль магазину, але й показати найкращі, найновіші екземпляри колекцій.

Крім того, важливу роль відіграє вхід до магазину. Він повинен візуально виділятися серед інших, привертати увагу та запам’ятовуватися. Особливо складно це зробити в торговельних центрах, де зазвичай всі магазини знаходяться на одній лінії вздовж єдиного коридору. У цьому випадку варто використати певні цікаві архітектурні рішення, як-то, наприклад, багаторівневих вхід, зроблений вглиб магазину.

Всередині безпосередньо поблизу вітрин розташовується зона входу. Це одне з найважливіших місць в магазині. Тут часом розташовуються акційні товари за зниженими цінами. Але краще при вході розміщувати інформацію про ці акції, рекламні плакати, а сам цей товар представляти в глибині магазину (найчастіше розташовують по обидва боки основного проходу). Таким чином, зацікавлений покупець проходить через весь магазин і має можливість роздивитися інший товар, що представлений для купівлі.

Успіх магазину одягу дуже залежить від гарної презентації товару. Переважають три варіанти викладки: з використанням манекенів, вішалок та пірамід – одяг, складений на спеціальних столиках чи полицях.

Увесь цей асортимент має бути в полі зору клієнта. Але це, звичайно, зовсім не означає, що вся продукція, що є в розпорядженні компанії, має бути представлена при вході до магазину. Занадто багато одягу робить магазин схожим на склад.

Найкращим способом представлення колекції є, звичайно, манекени. За їх допомогою можна показати повністю весь комплект або підібрати речі, які сполучаються найкраще та скласти вже готовий образ. Піраміди та вішалки не дають такої гарної можливості. Однак, манекени займають зазвичай багато місця і тому використовуються, щоб о6’єднати всі елементи експозиції.

Найкращим способом представлення колекції є манекени. Вони використовуються для того, щоб о6’єднати всі елементи експозиції

Стратегічно важливе місце

Серед важливих моментів, які мають бути враховані при проектуванні магазину, є підготовка примірочних. Зараз вони вже не є маленькими кімнатками - додатковим елементом магазину, який розташовують там, де є вільне місце. Зараз примірочна розглядається як стратегічно важливе місце, де клієнт приймає рішення про покупку.

Кількість примірочних визначає те, скільки клієнтів одночасно може здійснювати покупки. Тому в цьому випадку, чим більше їх буде, тим краще. У великих магазинах захотіти приміряти річ можуть одночасно десятки людей. Як правило примірочні займають близько 20-30 % площі магазину. Все залежить від частоти відвідування магазину клієнтами, способу представлення і зберігання речей та особливостей інтер’єру.

Крім того, багато власників, організовують в примірочних так зване місце відпочинку. Тут клієнт може заспокоїтися, подумати та прийняти рішення про покупку. Таким чином, комфорт в цьому місці важливий понад усе і має бути якомога вищим. Тому необхідно забезпечити наявність великих дзеркал. Найкращим варіантом є розташування трьох дзеркал – для того, щоб покупець міг розгледіти себе з усіх боків.

Примірочна – це також місце, яке відвідують люди, які не беруть безпосередньої участі в процесі активного придбання. Це найчастіше близькі чи друзі покупця. Тому тут можна розташувати зручні крісла та поруч - куточок для дітей. В той час, коли людина вибирає для себе якусь річ у магазині, особи, що її супроводжують, можуть розслабитися, відпочити, не нудьгувати та не заважати вибирати річ.


читати статті

Холодильне обладнання для бізнесу /22.02.2010

Незалежно від того, вирішено відкривати ресторан або фаст-фуд, покупка морозильного обладнання стане необхідною витратою - більшою чи меншою

Сканери штрих-коду та їх застосування /16.02.2010

У магазинах самообслуговування сканер цін значно полегшує процес покупки для клієнтів

Правильне освітлення в магазині /16.02.2010

Клієнт купує зором. Найбільш охоче він вибирає продукти, в яких натуральний і свіжий вигляд. Щоб продемонструвати ці козирі, необхідно відповідне освітлення експозиції

Викладка товару /09.02.2010

Належним чином організована викладка товарів в магазині розширить можливості гарних продажів

Аромамаркетинг /03.02.2010

Як зробити так, щоб спогади клієнта про Ваш магазин були приємними, щоб йому хотілося повертатися туди знов і знов? У цьому допоможуть прийоми аромамаркетингу

найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

популярне на форумі

Секрети успішності магазину одягу

Вот интересная статья о том, как можно открыть свой магазин нижнего белья...

3 коментар
остання 17.04.2018
Как открыть кроличью ферму. Бизнес-план.

Имя кредитора: г-н Пол Уильям. Lender E-mail: paul_william_loanhouse@hotmail.com Мы предлагаем частные, коммерческие...

1 коментар
остання 02.04.2018
Секрети успішності магазину одягу

Ось інтернет магазин іспанської взуття https://elegante.com.ua/ там дуже гарне та елегантне взуття, а...

3 коментар
остання 03.01.2018
METRO: франчайзинг в Україні

Ребята! кто-то получил разъяснения или инфу по metro

5 коментар
остання 19.01.2017
METRO: франчайзинг в Україні

Хочу відкрити магазин! Підскажіть деталі по франшизі ramanyatsiuk@gmail.com Дякую

5 коментар
остання 08.12.2016
Алден-Вет кожного разу трохи інакша

Обратились в клинику 22 сентября. За день до этого мой кот вдруг стал каким-то слабым, припадал на...

27 коментар
остання 26.09.2016
Алден-Вет кожного разу трохи інакша

20.05.2016 ветеринар клиники Алден-вет Татьяна Федоровна Ковченко назначила моему коту уколы. После...

27 коментар
остання 25.05.2016
Алден-Вет кожного разу трохи інакша

Алден-Вет, клиника на Виноградаре у вас оставляет желать лучшего. Приехали по старой памяти в...

27 коментар
остання 04.02.2016