13.01.2010

Бізнес на острівці

Тут можна купити майже все: парфуми, книги, мобільні телефони, прикраси тощо. Так звані "острівці" стали звичними елементами в торговельних центрах

Кожен майбутній підприємець вирішує питання про місце ведення бізнесу. Тим, хто не має власного приміщення, необхідно орендувати площу. Збільшення цін на ринку нерухомості призвело до значного зростання цін і на орендну плату. Однак, якщо майбутній бізнес не вимагає великої торговельної площі, можливо, варто розглянути варіант невеликої точки в торговельному центрі або супермаркеті. Стенд посеред торговельної зали може бути прекрасним місцем для торгівлі чи надання певних послуг. Крім того, це дає можливість залучити велику кількість клієнтів, оскільки точка "на виду".

Де шукати і що пропонується?

Острівець - це, як правило, невелике (3-5 кв.м) торговельне місце, розташоване на відкритій площі в торговельному центрі: у головному коридорі, неподалік від центрального входу, в самій галереї чи посеред гіпермаркету. Тому, аналізуючи місце, необхідно звернутися до великих торговельних об'єктів. Торговельні центри зазвичай будуються у вигідних районах міст і приваблюють велику кількість відвідувачів.

Площа "острівця", зазвичай, - не більше 3-5 кв.м.

Експерти радять, щоб ці "острівці" були розташовані у найбільш доступних для клієнтів місцях. Таким чином, найкраще розміщувати острівці в основних галереях чи біля входу. Додатковою перевагою "острівця" є те, що клієнти мають доступ до нього не менш, ніж з двох, а зазвичай і з чотирьох сторін. Таким чином, простіше "зловити" потенційних покупців, тому що точку легко помітити в торговельному центрі. Крім того є можливість гарно та вигідно розмістити товар по периметру всієї точки.

Приймаючи рішення про запуск "острівця", варто проаналізувати, що саме пропонуватиметься клієнтам. Зараз такі стенди пропонують широкий спектр товарів і послуг. Дійсно, там можна придбати парфуми, прикраси, книги, дитяче харчування, молочні продукти, роздрукувати листівки та документи, віддати телефон на ремонт, зробити манікюр, з'їсти гамбургер чи випити свіжого соку. Пропозиції дуже різноманітні, а ринок достатньо насичений. Тому після вибору місця необхідно зробити деякі дослідження ринку. Це дозволить визначити прогалини в наявній пропозиції товарів чи послуг. Варто проаналізувати, чи відповідає Ваш бізнес потребам місцевого ринку а також дослідити місцеву конкуренцію.

На "острівцях" можуть розташовуватися найрізноманітніші концепції

Скільки коштує?

Відкриття "острівця" в торговельному центрі потребує значно менших інвестицій ніж запуск окремого магазину або пункту обслуговування, але це також не найдоступніший варіант. Річ у тому, що особи, відповідальні за комерціалізацію (підбір орендарів) у торговельних центрах, зазвичай дуже ретельно добирають торговельні марки, котрі там розміщуватимуться, та враховують, чи будуть вони приваблювати відвідувачів. Так само часто визначаються види діяльності, що можуть вестися на певній площі. Крім того, при укладенні договору оренди часто потрібно платити наперед за певний строк для гарантії вчасної сплати за користування площею.

"Острівний" франчайзинг

Щоб подолати перешкоди, пов'язані з домовленостями із керівництвом торговельних центрів, як варіант, можна стати франчайзі певної мережі роздрібної торгівлі, для якої використовується концепція "острівця". У цьому випадку можна розраховувати на юридичну допомогу під час підписання договору оренди і на дещо нижчу її вартість. Зазвичай франчайзер співпрацює з певними торговельними мережами по всій країні, або знана назва торговельної марки може значно посприяти процесу укладання угоди.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

2

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank