27.05.2008

Ефективна та недорога реклама малої фірми

І у випадку споживчого магазину, і ресторану чи сервісного пункту з ремонту авто потрібна реклама

Тільки великі підприємства можуть собі дозволити рекламу на телебаченні чи в загальнонаціональних виданнях. Але це не проблема. Альтернативних способів для рекламування малої фірми достатньо.

Рекламуйся перед відкриттям

Під час ремонту приміщення, варто змонтувати вивіску з назвою закладу та інформацію про плановану дату відкриття. Таким чином, в свідомості потенційних клієнтів відкладеться інформація, що наприклад в серпні тут буде працювати магазин взуття. Чим швидше клієнти дізнаються про відкриття фірми, тим більша ймовірність, що швидше до неї прийдуть.

Флаєри та інформаційні матеріали

Розповсюдження флаєрів та інформаційних матеріалів повинно розпочатися з перших днів діяльності фірми. Вартість такого виду реклами може складатися лише з оплати за друк. Друкарні мають різні ціни, варто проаналізувати пропозиції кількох з них. Чим більший тираж флаєрів замовимо, тим нижчою буде собівартість одного флаєра. В розповсюдження флаєрів можна залучити сім'ю, дітей, друзів. Можна також домовитися з власниками інших закладів: ви залишаєте свої флаєри у їхньому закладі, а вони у вашому.

Реклама на автомобілі

Якщо маєш у власності автомобіль, можеш його використати як рекламну поверхню. Вартість такої реклами - ціна друку фольги, яку можна наклеїти на авто. Разом з логотипом та гаслом фірми варто також вказати веб-адресу та контактний телефон.

Веб-сторінка

В наш час кожна фірма повинна мати інтернет-сторінку. Якщо фірма досить маленька, вистачить зробити скромну веб-сторінку з кількома підсторінками, на якій можна описати асортимент товарів чи послуг та адреси пункту продажу. Вартість технічного виконання такої сторінки незначна - близько $100-200. Можна також запитати у своїх знайомих, можливо хтось вміє робити інтернет-сторінки - зараз часто цьому вчать навіть у старших класах шкіл.

Телефонна книга

Якщо фірма надає послуги, дуже корисно зареєструвати її в телефонних книгах: — "Я сантехнік. Друковані інформаційні матеріали та інформація в телефонній книзі це єдині форми реклами, які я можу собі дозволити. Коли клієнт потребує послуг сантехніка, а жодного не знає, він часто відкриває телефонну книгу та шукає контакт сантехніка, який проживає недалеко" — говорить приватний підприємець Віталій Гончарук.

Інформаційна дошка на вулиці

Рекламні дошки є найбільш актуальними для фірм, які розміщені в дворі, а не власне на головній вулиці. В такому випадку варто на головній вулиці розмістити дошку, що вказує, що за фірма і чим займається, а також вказівник, як туди потрапити. Олександр Вінтоняк, власник піцерії, розказує, що люди часто "натикалися" на виставлену інформаційну дошку на вулиці і читали, що на ній написано, та заходили спробувати страву, що привабила у рекламі. Вартість виконання такої дошки - близько 200 грн.

Реклама в локальних медіа

Необхідно поцікавитися можливостями розміщення реклами в локальних медіа та на радіо. Вартість такої реклами невисока (зазвичай кількасот гривень). Можна також безпосередньо сконтактувати журналіста локального видання та запропонувати йому цікавий матеріал для статті, де теж згадується діяльність фірми.

Підтримуй суспільні локальні ініціативи

Не треба бути фірмою з рейтингу "топ 500", щоб мати можливість змінити світ. Доброчинність залишиться доброчинністю незалежно від того, чи метою цього є охорона навколишнього середовища чи закупівля обладнання для Пласту. Це однозначно пробудить в клієнтах позитивне ставлення та лояльність до фірми і допоможе залучити нових клієнтів. — "Коли у нашому місті організовується якась масова акція, стараюся бути одним із спонсорів" — говорить Катерина Денисова, власниця м'ясного магазину в містечку під Києвом. — "Часами спонсорство обмежується лише приготуванням бутербродів для учасників. Найчастіше надаю кількасот гривень на закупівлю нагород".

Необхідно також пам'ятати, що навіть найбільші кошти, видані на рекламу можуть бути змарнованими. Якщо клієнт прийде до фірми і буде непрофесійно та немило прийнятий, то якщо і буде користуватися послугами фірми, то напевно в останній раз. І не важливо, як ми рекламуватися і скільки на це приділяється коштів.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Ефективна та недорога реклама малої фірми

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank