Середа
15.10.2014
Або навіщо підприємцю хмарні технології?
 

У світі все більше поширюються так звані технології хмарних обчислюваннь. На українському ринку це поки що екзотика, але поступово вони починають проникати у вітчизняну бізнес-структуру. Чому ж досі хмарні технології в Україні не досягли великих масштабів? Можливо, справа у нерозумінні і обережності по відношенню до всіх нововведень, що стосуються бізнес-підприємства. Але  сьогодні, у вік інформаційних технологій, у бізнесі багато чого можна зробити, не виходячи з дому, сидячи в кафе, на пляжі або в будь-якому іншому місці за наявності інтернету.

Цілком земні «хмарні технології»

Сьогодні неможливо уявити людину без комп'ютеру. Ми всі користуємося Windows, Internet Explorer, Outlook Express, WinRaR, Nero та багатьма іншими програмами, що встановлюються на нашому пристрої і забирають велику кількість його ресурсів. А якщо мова йде про колектив, і число співробітників постійно збільшується, то з'являється необхідність у використанні загальних документів, папок, а з цим і небезпека втрати інформації. Тому керівник компанії замислюється відносно покупки серверу, що є суттєвою статтею витрат для компанії. Чи є інший шлях? Так.

  У 21 столітті відбувається вдосконалення інформаційних технологій. І, новим важливим етапом є «хмарні технології». Уявімо, що комп'ютер можна «забрати» з офісу, і встановити в дата-центрі. Програми залишаться тими ж самими, і такими ж доступними, адже дата-центр підключений до безлічі різних вузлів і точок обміну трафіком, що дозволяє доступ до свого серверу на високій швидкості. Тут найголовніше, щоб був інтернет і дані зберігання інформації.

 При переміщенні офісу в так звану «хмару» існує кілька моделей обслуговування: програмне забезпечення як послуга; платформа як послуга, а також інфраструктура як послуга (надаються кошти обробки даних).

Плюси переміщення офісу в «хмару»

- Відбувається істотна економія фінансів компанії. Скасовуються усі офісні витрати (обладнання, техніка та багато ін.).

- Йде скорочення співробітників. Не секрет, що однією із найбільш витратних статей компанії є бухгалтерія та IT-фахівці. У даному випадку вони не потрібні. У наш час необхідний новий рівень IT-фахівця, який постійно мінімалізує роботу компанії і покращує її.

- Розмістивши всі програми, всю інформацію у «хмарі» підприємець 24 години на добу має доступ до даних поза офісом. Також з'являється безперешкодна можливість розвитку філій компанії.

- Наявність безпеки щодо зберігання інформації.

- Важливу роль відіграє підтримка користувача: всі питання з обслуговування бере на себе постачальник.

І,  на завершення

Ефективний стратегічний менеджмент повинен бути побудований на основі інформаційних технологій. Інформаційно-технологічні ресурси підприємства повинні використовуватися для створення, підтримки і поглиблення стійкої конкурентної переваги підприємства. Зона росту підприємства відбувається на перетині трьох сфер: особистої ефективності, наявності потрібних програм та їх доступності (інструментів), а також знання бізнес-процесів. Сьогодні ми маємо потребу у швидкому, простому і надійному обміні інформацією.


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти