01.10.2012

Як відкрити магазин одягу Pierre Cardin?

Франчайзі ТМ Pierre Cardin отримує відпрацьовану бізнес-концепцію, яка пройшла перевірку часом в 8 тисячах магазинів у всьому світі

Pierre Cardin - один з найуспішніших модних брендів у світі. Ім'я П'єра Кардена ось вже 60 років користується повагою в fashion-колах. За час своєї діяльності цей французький модельєр запатентував близько 500 тисяч винаходів - не тільки в області моделювання одягу, але і в архітектурі, транспорті та сфері реклами. На сьогодні його ім'я носять 800 винаходів, 8 тисяч магазинів, більше 20 ресторанів Maxim's і Minim's в 7 країнах світу, годинники, парфуми, цигарки, і це ще не повний перелік досягнень великого модельєра. Однак, мабуть, найважливішим у цьому переліку є початок надійного бізнесу - відкриття магазинів чоловічого одягу ТМ Pierre Cardin, що працюють за схемою франчайзингу.

Pierre Cardin фотографія бутік дизайнерської чоловічої одежі

При підборі партнерів "Альта Тек" орієнтується на міста з населенням від 200 тисяч.

На сьогодні річний оборот Pierre Cardin становить $ 12 млрд. Єдиний ліцензований виробник його продукції в Європі - німецький концерн Ahlers PC GmbH & Co. Саме з ним у 2011 році компанія "Альта Тек" уклала договір про ексклюзивне представництві французької торгової марки в Україні. Зараз в нашій країні успішно працюють 23 магазини ТМ Pierre Cardin, 17 з яких - франчайзингові.

При підборі партнерів "Альта Тек" орієнтується на міста з населенням від 200 тисяч. Компанія надає своїм партнерам комплексну допомогу в створенні магазину, починаючи з вибору місця розташування, ремонту і дизайну бутіка і закінчуючи оформленням вітрин і мерчендайзингом. При цьому підтримка франчайзера не вимагає від франчайзі ніяких інвестицій: паушальний внесок і роялті відсутні.

"Багато компаній сьогодні дають дозвіл на торгівлю одягом відомих марок на умовах франчайзингу: тобто заплати за вхід в бізнес, а потім виплачуй роялті. Це великий ризик і непідйомні витрати: іноді паушальний внесок може складати і 300-400 тис. євро, - стверджує директор компанії "Альта Тек" Андрій Бакастов. - Ми не вимагаємо у партнерів плати за оренду бренду, а лише наполягаємо на підтримці форми магазину. "Альта Тек" надає франчайзі юридичну підтримку, рекламні матеріали, допомогу при оформленні дизайну та замовленні продукції. Все це, звичайно, впливає на зростання закупівельних цін, але своєчасні поставки та наявність усіх необхідних документів повністю компенсують цей фактор. Як наслідок - франчайзі заробляє більше". Компанія "Альта Тек" відома тим, що веде активну боротьбу з контрафактним (підробленим) товаром, який під ім'ям цього бренду може потрапити на український ринок. У свій час франчайзер ініціював процедуру внесення торгової марки Pierre Cardin до реєстру Державної митної служби України, що передбачає здійснення митного контролю за переміщенням брендованої одягу цієї марки через український кордон.

Співпраця з ТОВ "Альта Тек" як франчайзі чоловічого одягу та аксесуарів ТМ Pierre Cardin не обмежується допомогою в ефективній реалізації бізнес-процесів. Компанія ретельно стежить за авторитетом бренду, з яким вона працює. До того ж партнер, перебуваючи в Україні, має можливість своєчасно оновлювати колекції і формувати асортимент відповідно до уподобань покупців свого регіону.

Контактна інформація:
Андрій Бакастов
тел. (050) 475 - 33 - 13, (044) 507 - 28 - 95
a.bakastov@altatek.com.ua

 

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank