Як відкрити магазин одягу Top Secret?

Понеділок
01.10.2012
Щорічно валовий дохід концерну Redan зростає на 15-20%: франчайзі залишаються задоволені
 

Творцем торгової марки Top Secret є польський концерн Redan Capital Group. Компанія, будучи одним з найбільших гравців на ринку одягу в СНД, займається також розвитком фірмових мереж TОР Secret, Troll та Textillmarket. Перший магазин майбутнього франчайзера відкрився в 1998 р. в Польщі. За 14 років групі Redan вдалося розвинути мережу з 483 фірмових бутіків, вийти за допомогою майстер-франчайзингу на ринки Чехії, Словаччини, Росії та України, а також - досягти стабільного зростання валового доходу на 15-20% щорічно. Як вважає франчайзер, ключем до успіху став величезний досвід концерну в сфері маркетингових досліджень.

Офіційним представником торгової марки Top Secret в Україні стала компанія "Бета-Реда Україна". В 2005 р. відкрилися перші магазини, і в нашій країні було взято курс на динамічне розширення мережі. Зараз під крилом вітчизняного представника польської компанії знаходиться 38 магазинів, 28 з яких - франчайзингові. Переважно мережа торгових точок розміщується в обласних містах - у Києві, Львові, Донецьку, Харкові, Одесі та інших.

Про бренд

Одяг Top Secret розрахований на цільову аудиторію людей 25-35 років: професійно активних молодих фахівців, студентів останнього року навчання, підприємців, і просто тих, хто відчуває себе молодим і має амбіційні плани на майбутнє. У фірмових магазинах Top Secret присутня продукція стилю office, casual та denim. Близько 70% асортименту призначено для жінок, решта 30% припадає на чоловічу аудиторію. Склад колекції нараховує понад 1000 моделей. Провідною лінією є офісний одяг. Фірмова продукція представлена ​​в різній колірній гаммі і відповідає останнім тенденціям в моді.

Перспективний франчайзинг

Top Secret - один з найбільш перспективних для франчайзингового співробітництва брендів. Адже компанія не тільки забезпечує своїм партнерам стабільний розвиток, але готова також піти назустріч людям з різними розмірами інвестицій. Для цього франчайзер пропонує варіант співпраці на умовах комісійного продажу. Пропозиція особливо зацікавить підприємців, які не бажають інвестувати в товарні запаси і не хочуть хвилюватися про те, куди подіти залишки продукції. Незважаючи на зменшення витрат підприємець не залишиться без винагороди - прибуток становитиме 36% від роздрібного обороту. Непроданий товар можна повернути постачальнику, що, в свою чергу, виключить ризик простою товару.

За умовами франчайзингового співробітництва для відкриття магазину необхідно приміщення площею 80-200 кв. м у престижному торговому центрі або на головній вулиці обласного міста. Початковий капітал буде становити $ 300-500 на 1 кв. м торгової площі.

"Ось уже два роки я працюю з Top Secret на умовах комісійного продажу, - розповідає Денис, власник магазину Top Secret в Сімферополі. - У цьому є ряд переваг. По-перше, завжди можна повернути те, що не продалося. Завдяки цьому ніколи не виникає проблем із залишками. По-друге, для того, щоб бути франчайзі Top Secret, не потрібно досконально розбиратися в моді". Франчайзер повністю бере на себе обов'язки, що стосуються заповнення магазинів. Асортимент формується згідно з останніми тенденціям моди, підсумками попереднього року, площею магазину та запитами з регіону".

Рука на пульсі бізнесу

Партнерство з Top Secret потрібно починати вже зараз. Напрям дій диктує попит споживачів. У сфері продажів одягу він росте з блискавичною швидкістю. Кількість покупців, які відвідують брендові магазини, збільшилася на 30% всього за три роки. Все більше людей воліють фірмовий одяг та комфортну атмосферу при її виборі. Магазини Top Secret якраз відповідають обом зазначеним вимогам.

Запорукою успіху бізнесу Top Secret є постійна підтримка франчайзі від початку діяльності до повноцінного функціонування магазину. При цьому франчайзер передає власний досвід: консультує в підборі приміщення, дизайнерського оформлення, допомагає підібрати одяг, аналізує ринок продажів для максимальної ефективності магазину.

За умовами франчайзингового співробітництва для відкриття магазину необхідно приміщення площею 80-200 кв. м у престижному торговому центрі або на головній вулиці обласного міста. Початковий капітал буде становити $ 300-500 на 1 кв. м торгової площі. Окупиться таке вкладення за 12-18 місяців.

Контактна інформація:
Мартін Міськевич
тел. (044) 485-22-11 (33, 44)
martin@topsecret.com.ua

 


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію