01.10.2012

Як відкрити магазин одягу Top Secret?

Щорічно валовий дохід концерну Redan зростає на 15-20%: франчайзі залишаються задоволені

Творцем торгової марки Top Secret є польський концерн Redan Capital Group. Компанія, будучи одним з найбільших гравців на ринку одягу в СНД, займається також розвитком фірмових мереж TОР Secret, Troll та Textillmarket. Перший магазин майбутнього франчайзера відкрився в 1998 р. в Польщі. За 14 років групі Redan вдалося розвинути мережу з 483 фірмових бутіків, вийти за допомогою майстер-франчайзингу на ринки Чехії, Словаччини, Росії та України, а також - досягти стабільного зростання валового доходу на 15-20% щорічно. Як вважає франчайзер, ключем до успіху став величезний досвід концерну в сфері маркетингових досліджень.

 Top Secret, франчайзинг, франшиза

За 14 років групі Redan вдалося розвинути мережу з 483 фірмових бутіків, вийти за допомогою майстер-франчайзингу на ринки Чехії, Словаччини, Росії та України, а також - досягти стабільного зростання валового доходу на 15-20% щорічно.

Офіційним представником торгової марки Top Secret в Україні стала компанія "Бета-Реда Україна". В 2005 р. відкрилися перші магазини, і в нашій країні було взято курс на динамічне розширення мережі. Зараз під крилом вітчизняного представника польської компанії знаходиться 38 магазинів, 28 з яких - франчайзингові. Переважно мережа торгових точок розміщується в обласних містах - у Києві, Львові, Донецьку, Харкові, Одесі та інших.

Про бренд

Одяг Top Secret розрахований на цільову аудиторію людей 25-35 років: професійно активних молодих фахівців, студентів останнього року навчання, підприємців, і просто тих, хто відчуває себе молодим і має амбіційні плани на майбутнє. У фірмових магазинах Top Secret присутня продукція стилю office, casual та denim. Близько 70% асортименту призначено для жінок, решта 30% припадає на чоловічу аудиторію. Склад колекції нараховує понад 1000 моделей. Провідною лінією є офісний одяг. Фірмова продукція представлена ​​в різній колірній гаммі і відповідає останнім тенденціям в моді.

Перспективний франчайзинг

Top Secret - один з найбільш перспективних для франчайзингового співробітництва брендів. Адже компанія не тільки забезпечує своїм партнерам стабільний розвиток, але готова також піти назустріч людям з різними розмірами інвестицій. Для цього франчайзер пропонує варіант співпраці на умовах комісійного продажу. Пропозиція особливо зацікавить підприємців, які не бажають інвестувати в товарні запаси і не хочуть хвилюватися про те, куди подіти залишки продукції. Незважаючи на зменшення витрат підприємець не залишиться без винагороди - прибуток становитиме 36% від роздрібного обороту. Непроданий товар можна повернути постачальнику, що, в свою чергу, виключить ризик простою товару.

Top Secret

За умовами франчайзингового співробітництва для відкриття магазину необхідно приміщення площею 80-200 кв. м у престижному торговому центрі або на головній вулиці обласного міста. Початковий капітал буде становити $ 300-500 на 1 кв. м торгової площі.

"Ось уже два роки я працюю з Top Secret на умовах комісійного продажу, - розповідає Денис, власник магазину Top Secret в Сімферополі. - У цьому є ряд переваг. По-перше, завжди можна повернути те, що не продалося. Завдяки цьому ніколи не виникає проблем із залишками. По-друге, для того, щоб бути франчайзі Top Secret, не потрібно досконально розбиратися в моді". Франчайзер повністю бере на себе обов'язки, що стосуються заповнення магазинів. Асортимент формується згідно з останніми тенденціям моди, підсумками попереднього року, площею магазину та запитами з регіону".

Рука на пульсі бізнесу

Партнерство з Top Secret потрібно починати вже зараз. Напрям дій диктує попит споживачів. У сфері продажів одягу він росте з блискавичною швидкістю. Кількість покупців, які відвідують брендові магазини, збільшилася на 30% всього за три роки. Все більше людей воліють фірмовий одяг та комфортну атмосферу при її виборі. Магазини Top Secret якраз відповідають обом зазначеним вимогам.

Запорукою успіху бізнесу Top Secret є постійна підтримка франчайзі від початку діяльності до повноцінного функціонування магазину. При цьому франчайзер передає власний досвід: консультує в підборі приміщення, дизайнерського оформлення, допомагає підібрати одяг, аналізує ринок продажів для максимальної ефективності магазину.

За умовами франчайзингового співробітництва для відкриття магазину необхідно приміщення площею 80-200 кв. м у престижному торговому центрі або на головній вулиці обласного міста. Початковий капітал буде становити $ 300-500 на 1 кв. м торгової площі. Окупиться таке вкладення за 12-18 місяців.

Контактна інформація:
Мартін Міськевич
тел. (044) 485-22-11 (33, 44)
martin@topsecret.com.ua

 

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Як відкрити магазин одягу Top Secret?

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 293 теми, 1172 коментарі, 285 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank