Український ринок ріелторських послуг - мінливий і багатогранний. На сьогодні в державі не ведеться єдиний реєстр цих суб'єктів підприємницької діяльності, тому підрахувати кількість таких компаній можна лише приблизно. Ситуація значно різниться по регіонам. Так, якщо в Києві агенцій нерухомості близько 400, то в Тернополі - всього 150, а в Чернівцях - менше 50. Як стверджують оператори ринку, за останній рік, вперше після економічної кризи, ринок нерухомості помітно пожвавився: з'явилося багато нових гравців. Якщо в 2009 р. з більш ніж 1000 агенцій нерухомості, функціонуючих на той час у Києві, залишилося тільки 100-200, то зараз їх число дуже повільно починає повертатися до цієї цифри.
Оскільки цей бізнес не має єдиного формату, виникає природне запитання: що таке агенція нерухомості? "Агенції нерухомості можна класифікувати по організації структури компанії. В Україні виділяють агеції чотирьох типів, - розповідає Артур Пилипчук, Голова правління Київського відділення АФНУ (Асоціації фахівців з нерухомості України), власник агенції нерухомості "Valion". Однорівнева ("СПД"), коли суб'єктом підприємницької діяльності є фізична особа, яка працює самостійно. Дворівнева ("Сімейного типу") передбачає наявність керівника, якому підкоряється група агентів. трирівнева ("Організований бізнес") - агенція складається з топ-менеджера і декількох відділів з керівниками на чолі. Чотирирівнева ( "Системний бізнес") - наявність єдиної монобрендової мережі філій, в кожній з яких по кілька відділів. Ще агенції можна класифікувати за територіальною ознакою (працюючі в певних районах), типу об'єктів, якими займається компанія (житлова, комерційна, заміська нерухомість); типом операцій (продаж або оренда та ін)".
Якого б розмаху не набрав цей бізнес, починається він завжди з однієї людини-ріелтора, який вірить у власні можливості і світле майбутнє своєї справи. Потім еволюційним шляхом агенція росте й розширює свою діяльність. "В Україні за останні 10 років було кілька спроб створити з нуля крупну ріелтерську компанію національного масштабу, - розповідає Артур Пилипчук. - Однак, незважаючи на величезні інвестиції, жодна з них не увінчалася успіхом. Ріелторський бізнес краще будувати еволюційно -"від малого до великого".
Капітал в голові
Оператори ринку нерухомості в один голос стверджують: починати ріелторський бізнес потрібно, тільки коли інвестор розбирається в ньому або має керуючого партнера з відповідними знаннями. Однак звичайного ріелторського досвіду недостатньо: слід мати готовий бізнес-план і постійно займатися самоосвітою. "Найважливішою складовою в цій справі, перш за все, є спеціальна освіта і професійні навички, а вже потім - грамотний підхід до ведення бізнесу, - стверджує Віталій Авдєєв, директор агентства нерухомості "Константа"(м. Чернівці). - Саме тому у своїй справі я велику увагу приділяю освіті: для себе і для персоналу. Багато хто вважає, що ріелтору не треба багато вчитися: треба тільки знати, де купити, де продати і де схитрувати. Я вважаю такий підхід неправильним".
Щоб агенція нормально функціонувало, керівник повинен не тільки вміти самостійно користуватися своїм інтелектуальним капіталом, але й ділитися ним зі своїми підлеглими. Класична модель агенції нерухомості припускає, що директор займається розробкою і реалізацією маркетингової стратегії, працює над збільшенням привабливості бренду і навчанням персоналу, а робота з клієнтами залишається за штатними ріелторами.
Бізнес-план
Сума початкових інвестицій:
- Ремонт приміщення, закупівля меблів: $ 3,5 тис
Витрати на місяць:
- Оренда приміщення: $ 300
- Розміщення реклами: $ 200
Разом: $ 300 + $ 200 = $ 500
Доходи в місяць:
- $ 2 тис.
Прибуток перед оподаткуванням
$ 2 тис - $ 500 = $ 1500
Окупність бізнесу
$ 3,5 тис: $ 1,5 тис = 3 міс
Представлений розрахунок є лише орієнтовним - для кожного конкретного випадку і умов цифри будуть варіюватися (ціни взяті за Києвом)
читати статті
Або навіщо підприємцю хмарні технології?
Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва
Туристичний бізнес поповнюється новими компаніями. І не дивно, адже туризм такий різноманітний: в’їзний, внутрішній, виїзний, і численні підвиди діяльності.
Щоб зрозуміти ефективність SMM-маркетингу для бізнесу, перед запуском кампанії, варто зробити тестовий обсяг робіт.
Близько 90% підприємців, які відкривають міні-пивоварні, є рестораторами.
найчайтіше читане
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Тест на підприємництво
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
популярне на форумі
Де купити ноубук
Всім привіт! Хочу купити собі ноутбук для роботи, та не можу визначитись. Підкажіть мені, який...
Как открыть кроличью ферму. Бизнес-план.
URGENT LOAN IS AVAILABLE NOW TODAY I GOT MY DESIRED LOAN AMOUNT $760K FROM A RELIABLE,TRUSTED AND REGISTERED PRIVATE LOAN COMPANY LAST...
первый бизнес
Шановний Сергій! Франшиза клінінгової компанії СуперКлін.Старт бізнесу всього 21...
Франчайзинг СуперКлин
Франшиза клінінгової компанії СуперКлін - це готовий бізнес за 21 день Формат Light та Формат...
What area unit the characteristics of a decent paragraph?
A paragraph may be a assortment of sentences that all relate to 1 main plan or topic. Effective paragraphs have four main characteristics: a subject sentence, unity, coherence,...
Як знайти бізнес-ідею для себе
Текст ні про що! Якби ціллю автора було не налити води (потрібної кількості символів), то було б...
Как открыть кроличью ферму. Бизнес-план.
Имя кредитора: г-н Пол Уильям. Lender E-mail: paul_william_loanhouse@hotmail.com Мы предлагаем частные, коммерческие...
METRO: франчайзинг в Україні
Ребята! кто-то получил разъяснения или инфу по metro