17.11.2011

Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план

Заробіток на прикрасах

Щоб переконатися, наскільки біжутерія популярна, варто запитати про неї самих жінок. "Кажуть, що найкращі друзі дівчат - діаманти, але дорогоцінні камені досить непрактичні, оскільки, по-перше, зобов'язують до певного стилю в одязі. По-друге, вони досить дорогі в якості подарунка, тому не завжди доречні. У цей же час універсальним прикрасою є біжутерія. Вона зараз настільки різноманітна, що задовольнить смаки як стильних модниць, так і стриманих жінок постарше", - розповідає журналіст, філолог і художник Катерина.

Крім того, представниці прекрасної статі люблять змінюватися, вдосконалити свій образ. Ювелірні вироби, навіть дуже дорогі, з часом можуть набриднути, але не всі можуть собі дозволити періодично купувати нові. А от час від часу придбати щось з біжутерії може кожна жінка. Тим більше, що зараз виробляють дуже вишукані та елегантні вироби.

Експерти стверджують, що український ринок біжутерії зараз достатньо відкритий до нових точок і, тим більше, до появи нових, особливо, великих мереж. Цей товар продають буквально декілька марок і дуже багато стихійних точок з не дуже якісним товаром з Китаю. Тому стати одним з небагатьох, хто показав себе добре в цьому бізнесі, можете саме ви. Головне знати як.

З миру по бусинці - вам асортимент
Перше з чого варто почати - підбір постачальників і колекцій. На нашому ринку дуже багато дешевої і не завжди якісної китайської і корейської біжутерії, такі точки можна зустріти на кожному розі, у кожному переході. Запропонувавши покупцю щось особливе, стильне, високої якості, ви будете у виграші, так і зможете дозволити собі орієнтуватися на дещо іншу аудиторію.

Магазин CASABLANCA, супермаркет біжутерії

З усього різноманіття пропонованого товару потрібно підібрати саме той, який припаде до смаку вашому покупцеві. Тоді магазин знайде своє обличчя, свій особливий стиль.

Багато постачальників возять цікаві колекції з США, Італії, Франції. Налагодивши з ними співпрацю, ви зможете сфоміровать свій унікальний асортимент, з ними можна підписати контракт на ексклюзивне право торгівлі їхньою продукцією, що зробить вашу колекцію біжутерії та магазин неповторними, а не черговий крапкою з продукцією, що продається в кожному переході.

Вам знадобиться творчий підхід і естетичний смак: вибрати з усього різноманіття пропонованого товару саме той, який припаде до смаку вашому покупцеві. При правильному підході ваш магазин знайде своє обличчя, свій особливий стиль. До речі, саме тому таким бізнесом часто займаються жінки - їм підбір прикрас приносить масу задоволення. Але й чоловікам таку справу під силу, просто для підбору товару можна скористатися послугами жінки.

Колекції повинні часто оновлюватися. Це приваблює покупців, стимулює їх заходити частіше до вас - тобто формується група постійних покупців, які будуть забезпечувати потік, такий необхідний торгівлі. Середнє прикраса носиться не більше сезону, якщо ви себе зарекомендуєте добре - до вас прийдуть знову і знову за цими «витратними матеріалами». Адже якщо ювелірні вироби купують не так часто і на всі випадки життя, то як раз біжутерію беруть різну і багато - для різних приводів.

Ексклюзивні позиції
Колекція у вашому магазині повинна бути унікальна, тому шукайте різні джерела поставок. Зараз дуже популярні біжутерного прикраси хенд-мейд. «Особисто мені найбільше подобається хенд-мейд біжутерія. Вона завжди оригінальна і ексклю-зівна. Дорогоцінної для мене є не тому, що зроблена з якогось цінного матеріалу, а завдяки незвичайній техніці, в якій вона була виконана », - підтверджує цінителька прикрас Катерина. Зараз багато майстрів продають свої вироби, їх дуже багато в Інтернеті. Навіть є постійні виставки таких робіт. Ці вироби унікальність-ни, і талановитих майстрів дей-ствительно багато. Згадайте про них, коли будете шукати собі постачальників.

Франчайзинг закриває питання
А от якщо ви приєднаєтеся на умовах франчайзингу до якої-небудь відомої мережі магазинів біжутерії, то турбуватися щодо товарного наповнення не доведеться: франчайзери мають зазвичай домовленості з постачальниками або ж самі є виробниками продукції.

Перехрестя семи доріг ... - Ось і місце!
Як і в будь-який інший торгівлі, місце розташування вашого бізнесу дуже важливо. Найкраще місце - це торговельний центр, який відвідує багато молодих жінок. Оскільки біжутерія - це товар, який часто купують імпульсивно, він повинен вчасно потрапляти на очі. Ті, хто ходить по ТЦ, вже морально налаштовані витратити гроші на те, що здасться гарним. Так що слід подбати про те, щоб товар впадав в око. Тому найкращі місця для точки продажу біжутерії - острівці на перехрестях торгових галерей.

Majorica, франчайзинг, франшиза

4 м² торговельної площі достатньо для розміщення 2-х тис. одиниць товару

Є два варіанти торговельної точки: повноцінний магазин і острівець. Враховуючи те, що біжутерія - товар малогабаритний, не потрібно знімати сотні квадратних метрів, щоб представити достатній асортимент. Для відкриття точки достатньо і 4 кв. м. Можна більше, але ненабагато: у такому випадку клієнти будуть не розглядати товар, а бігати вздовж нього, не зупиняючись ні на чому. Експерти схиляються до того, що формат острівця найбільш вигідний: у ньому ви зможете розмістити достатній асортимент, а платити будете за оренду не цілого магазина, а всього декількох квадратних метрів.

Великий же супермаркет біжутерії, стверджують гравці ринку, відкривати не завжди рентабельно - термін окупності в такому разі набагато збільшується. А особливого сенсу у великій площі немає: гігантський асортимент не стане перевагою. Великі магазини біжутерії дозволяють собі великі розвинені мережі. Для того, щоб підвищити успішність магазину біжутерії великої площі, власники практикують представляти в своїх точках додатковий асортимент: хустки, шарфи, окуляри, парасольки, рукавички, капелюшки тощо.

Вітрина і касовий апарат
Обладнання для такого бізнесу - нескладне. Крім вітрин, які ви підберете, вам знадобиться хіба що касовий апарат. Стандартне обладнання для торгівлі біжутерії можна придбати в будь-якому місці, де продається торговельні меблі. Ціна коливається в межах 2-3 тис. доларів. Але простота обладнання повинна компенсуватися складністю його використання.

"Саме габаритність товару буде вашою великою перевагою, адже вам не потрібно витрачатися на велику торгову площу", - каже Наталя, власник точки з продажу біжутерії. Але товар маленький, тому сам по собі він може не впадати в очі. Велике значення тут набуває оформлення. Ваш товар - це частинки мозаїки, з якої ви можете викласти привабливу картину. І тут не обійтися без хорошого смаку. «Якщо ви не відчуваєте в собі таланту до такої роботи, не вагаючись просите про допомогу друзів або фахівців - це величезна частина запоруки успіху біжутерного бізнесу», - радить Наталія.

Також пам'ятайте про правильне освітлення товару. Світло здавна використовують як сильний засіб залучення, так що не поскупилася на правильне і якісне обладнання. Тоді ваша біжутерія виглядати саме так, як чекають ті, хто прийде її купувати. Навіть самі недорогі і прості прикраси будуть виглядати гідними принцеси. Але ж саме за цим приходять жінки в магазини біжутерії - за прикрасами для королев і принцес.

Бізнес-план

Сума первинних інвестицій:

  • торговий модуль для біжутерії: 26 тис. грн.
  • касовий апарат: 4 тис.грн.
  • стартовий асортимент товару: 2 тис. одиниць х 25 грн (середня закупівельна ціна за од.) = 50 тис. грн.

Разом: 80 тис. грн.

Щомісячні витрати:

  • оренда 4 кв.м. в ТЦ: 4,5 тис грн.
  • експлуатаційні витрати: 500 грн.
  • зарплата 2-х продавців: 8 тис. грн.
  • собівартість проданих одиниць товару: 400 од. х 25 грн = 10 тис. грн.

Разом: 23 тис. грн.

Очікувані доходи:
Середня ціна за одиницю: 75 грн. (Націнка 200%).
Дохід у місяць: 400 од. х 75 грн = 30 тис. грн.

Прибуток перед оподаткуванням:
30 тис. - 23 тис. = 7 тис. грн.

Представлений розрахунок є лише орієнтовним - для кожного конкретного випадку і умов цифри будуть змінюватись (Ціни взяті за Києвом)

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

1

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank