23.11.2011

Відкриття турагенції. Бізнес-план

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Для початку необхідно визначити той комплекс послуг, який ви плануєте надавати клієнтам. Вибір зараз широкий: відпочинок в Україні та за кордоном, екскурсійні тури, дитячі, молодіжні, лікування, освітні, бізнес-тури та багато іншого. Враховуйте також те, що цьому бізнесу притаманна сезонність, тому варто задуматися про додаткові послуги компанії, які зможуть її компенсувати.

"Розпал роботи припадає, безсумнівно, на травень-вересень", - розповідає директор турагентства Marti-Travel Надія, - "сплески зацікавленості спостерігаються в новорічні свята, 8 березня. Важливо так налагодити роботу турагентства, щоб у цей час отримати прибуток, який дасть можливість функціонувати не в сезон. Хоча "не сезон" - це поняття стереотипне. До нас клієнти приходять в будь-який час. У такі місяці їх, звичайно, менше - може бути і близько 20-ти на місяць, в той час, як в сезон буває і по 600 за три місяці. Ми в компанії для себе визначили цілий спектр додаткових послуг - близьких до туризму і абсолютно з ним не пов'язаних, - які дають можливість активно працювати і в "несезоний" час" . Якщо ви плануєте почати роботу в розпал сезону, готуйте фірму до відкриття впродовж кількох місяців до нього.

Маю право
До недавнього часу для того, щоб почати роботу, необхідно було отримати ліцензію на турагентстську діяльність. У Держслужбу туризму і курортів подавався пакет документів, вартість ліцензії становила одну мінімальну зарплату. Зараз це не потрібно - для того, щоб розпочати діяльність, треба просто зареєструвати підприємство, виконавши всі вимоги, з цим пов'язані.

Мережа Магазинів Горящих Путівок, туристична агенція, дівчина за ноутбуком

Туроператор - компанія, яка безпосередньо займається розробкою турів і має свої чартери та заброньовані місця в готелях. Турагентство - фірма, що продає тури, сформовані туроператором.

Старший брат
Наступний крок - вибір туроператорів, тури яких ви будете продавати. Найчастіше обирають компанії, що мають найбільш цікаві для вас напрями, які мають пропозиціями, які підходять вашої цільової аудиторії. Крім того, варто співпрацювати з туроператором, який користується популярністю серед клієнтів, і якому вони довіряють. Важливим є те, щоб вам було комфортно і вигідно з ним працювати. Також обговоріть заздалегідь умови розповсюдження турів через агенцію і комісію. Як правило, вона складає 8-10%, але цифра може змінюватися, згідно конкретних домовленостей з туроператором.

Тут можна зауважити, що цілком реально поставити велику націнку на тур і з успіхом працювати. Однак клієнт зараз ретельно ставиться до вибору туру і особливо до ціни на нього - Інтернет дає можливість проаналізувати наявні пропозиції різних турфірм і їх вартість. Тому деякі фірми навпаки на шкоду собі зменшують націнку, щоб залучити клієнтів.

Не місце красить людину ...
Дуже актуальна фраза для турбізнесу. Хоча про благоустрій офісу і його розташуванні задуматися теж варто. Звичайно, офіс в центрі міста на людній вулиці - ідеальний варіант. Однак, для турагенції важливі в першу чергу не випадкові перехожі, які, побачивши яскраву вивіску, зайшли поцікавитися. Дохід фірмі будуть приносити саме постійні клієнти, з якими налагоджені довірчі дружні відносини. "Послугами одного турагентства я і моя сім'я користуємося вже більше чотирьох років", - розповідає Юлія Баранова, менеджер з роботи з клієнтами однієї з українських консалтингових компаній. - "Мені колись його порекомендували знайомі, і з тих пір у мене і думки не виникало, щоб скористатися послугами іншої фірми: у них чудовий сервіс, вони завжди намагаються підібрати пропозиція спеціально для мене і навіть телефонують, запитують, як я відпочила. У нас налагодилися дуже дружні відносини: дівчата-менеджери фактично стали моїми подружками. Я й сама тепер всім раджу цю турагенцію". Дійсно, клієнти часто приходять з особистих рекомендацій або ж знаходять агентство в Інтернеті. Тому розташування офісу в центрі міста бажано, але аж ніяк не є обов'язковим. Головне, щоб до нього зручно було добратися.

Добре, якщо в офіс є окремий вхід з вулиці і паркування. Приміщення може бути від 20 м². При вході потрібно розмістити велику яскраву вивіску для ідентифікації фірми та залучення нових клієнтів. Дуже вдалий варіант - офіс-куточок в торговому центрі. Його площа може становити від 6 м²...

Бізнес-план

Сума початкових інвестицій:

  • первісна плата за оренду на два місяці: $ 600
  • комп'ютери, 3 шт.: $ 1500
  • телефони, 3 шт.: $ 400
  • факс: $ 150
  • принтер: $ 150
  • ксерокс: $ 300
  • столи, 3 шт: $ 200
  • стільці 6 шт: $ 300
  • стелажі, 3 шт: $ 200
  • інтернет-сайт: $ 500

Разом: $ 4400

Щомісячні витрати:

  • оренда офісу: $ 300
  • зарплата трьох менеджерів: $ 1800 (з податками)
  • зарплата приходить бухгалтеру: $ 150
  • реклама: $ 500

Разом: близько $ 2750

Очікувані доходи:
$ 600 х 100 х турів 10% комісії = $ 6000

Прибуток перед оподаткуванням:
$ 6000 - $ 2750 = $ 3250

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Відкриття турагенції. Бізнес-план

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank