Tez Tour Турагенція

Tez Tour Турагенція логотип, лого Tez Tour Турагенція
Інформація про систему
Опис системи

Tez Tour – міжнародний туристичний оператор, заснований в 1994 році. Маючи більш ніж двадцятирічний досвід успішної роботи, Компанія здобула довіру мільйонів туристів у всьому Світі.

До складу Tez Tour входить більше 20 міжнародних компаній, що працюють на відправку і прийом туристів. Tez Tour є лідером в туристичному сегменті Східної Європи і приділяє особливу увагу контролю якості надаваних послуг на всіх етапах, що дозволяє робити відпочинок туристів якісним і комфортним. Компанія є членом міжнародних туристичних організацій, і приймає активну участь у розвитку туристичної галузі в цілому.

З 2010 року Tez Tour розвиває франчайзингову мережу авторизованих точок продажу «Tez Tour Турагенція». На сьогодні мережа налічує 34 турагентства в таких містах як: Київ, Дніпро (Дніпропетровськ), Харків, Одеса, Львів, Миколаїв, Кіровоград, Кривий Ріг, Полтава, Запоріжжя, Маріуполь, Ужгород, Херсон, Біла Церква, Хмельницький, Кам'янське (Дніпродзержинськ). 

Формат мережі «Tez Tour Турагенція» представляє собою оптимальне рішення, як для інвесторів, що вирішили відкрити новий бізнес у туристичній сфері, так і агентств, що працюють на ринку давно. «Tez Tour Турагенція» – це бізнес, який базується не на кількісних показниках відкриттів авторизованих агенцій, а на якості функціонування кожного підприємства і як наслідок – прибутку кожного з партнерів. Підтвердженням ефективності роботи мережі стала відзнака «Лідер Галузі 2016», яку здобув франчайзер «Тез Тур Рітейл» у сфері туризму.

Даний франчайзинговий проект включає в себе всі необхідні інструменти для успішного ведення бізнесу, базуючись на багаторічному досвіді роботи в туристичній галузі, і дозволяє скористатися перевагами відомого міжнародного бренду Tez Tour.

Точок власних

9

Точок франчайзингових

25

Фото пункту системи
Tez Tour Турагенція точка продажу, фото Tez Tour Турагенція
Інформація для франчайзі
Підтримка для франчайзі
  • Переваги відомого бренду.
  • Об’ємна рекламна кампанія (реклама в ЗМІ, на радіо, на телебаченні, в Інтернет, зовнішня реклама).
  • Розширена продуктна лінія.
  • Ексклюзивний продукт для агенцій мережі.
  • Підвищена комісійна винагорода.
  • Індивідуальні бонусні плани.
  • Спеціальні тренінги та програмами навчання для менеджерів з продажів.
  • Інформаційні тури для менеджерів мережі (в основних групах оператора та індивідуальні програми).
  • Директорські тури для керівників ТА.
  • Інтернет (Інтернет сайт (B2B та B2C), корпоративний e-mail, landing page (персональна  інтернет сторінка).
  • Комунікації (єдиний колл центр 0800, корпоративні мобільні номери, корпоративний IM).
  • Управління продажами (кураторський центральний офіс, програмне забезпечення «до продажу», програмне забезпечення «після продажу», програмне забезпечення для бухгалтерії, CRM система).
  • Кадри (рекрутинг, кадрові питання, табельний облік, навчальний центр).
  • Юридичні та бухгалтерські консультації.
  • Робота з рекламаціями.

Ексклюзивні продукти мережі

  • Акція «TEZ WEEKEND» - акція, що діє на постійній основі. Кожні вихідні - більше сотні цінових пропозицій за спеціальними для агентств мережі цінами.
  • TEZ HIT – розпродаж продукту за критично низькими цінами. Акція діє в період міжсезоння.
  • Мотивуючі плани продажів для партнерів – при виконанні індивідуальних планів партнери мають змогу максимально підняти нижню маржу комісійної винагороди.
Передбачувана сума інвестицій

Вступний внесок

  • Сума вступного внеску становить від 30 000 грн. до 40 000 грн. для кожної локації (сума залежить від регіону та складу пакету брендування).

Роялті

  • Сума роялті формується за підсумками щомісячних продажів продукту.
  • Сума роялті становить 1% від щомісячного обороту продажів основного продукту.
  • Щомісячні франчайзингові відрахування, роялті, оплачуються для кожної точки продажу
    окремо.
Основні вимоги
  • Бажання організовувати якісний бізнес з довгостроковою перспективою розвитку.
  • Приміщення від 15 до 30 м2.

Умови франчайзингу

  • Франшиза надається для кожної локації окремо.
  • Договір франчайзингу укладається на підставі організації партнером нового підприємства, або підприємства, що не мало раніше договірних відносин з ТОВ «TEZ TOUR».
  • Договір франчайзингу укладається на підставі укладеного договору на реалізацію
    туристичного продукту з ТОВ «TEZ TOUR».
  • Договір франчайзингу укладається на 1 рік з можливістю пролонгації.
  • Кожній точці продажу видається сертифікат "Авторизованої точки продажу".

 

Інформація про франчайзера
ТОВ «Тез Тур Ритейл»
02095, Київ, вул. Княжий Затон, 2/30
044-498-14-50 (вн.4128); 067-434-18-50
f@teztour.ua
teztour.ua
Контактна особа

Олексій Мельник

Інформація, що міститься в каталозі, походить від творців франчайзингових та партнерських систем. Перед підписуванням договору про співпрацю варто уважно проаналізувати привабливість пропозиції. Редакція зберігає за собою право редагування списку систем у каталозі та оновлення інформації, що міститься в каталозі. У випадку недостовірності чи неактуальності даних у каталозі просимо повідомити про це редакцію.

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank