16.11.2009

Як уникнути ілюзій при виборі бренду

Коли підприємець обирає франчайзингову діяльність йому здається, що він приймає абсолютно правильне рішення. Однак...

... необхідно уважно прислухатися до свого внутрішнього голосу

Виявляється, що емоції мають на нас сильний вплив під час прийняття економічних рішень, які лише на перший погляд здаються правильними. Так як в коханні краса може на деякий час сховати поганий характер, так в бізнесі сильні емоції, що стосуються симпатій до певного бренду (напр. марки автомобіля), можуть затьмарити той факт, що він дуже дорогий і надто багато потребує палива.

Хочу бути шейхом

Першими використовувати настрої і емоції для оцінки капіталовкладень вирішили біржові інвестори. Був створений спеціальний покажчик настроїв інвесторів, який може бути використаний як показник при інвестуванні.

З цієї сторони придивимося до франчайзингу. Чи тут емоції також грають велику роль? Давайте замислимося, чому пральні мають найменшу зацікавленість з боку потенційних франчайзі. Адже цей бізнес стабільний, з постійним попитом і відсутністю сезонних спадів у роботі. Річ у тому, що мало кому хочеться ВІДЧУВАТИ себе власником пральні. Різноманітні дослідження доводять, що підприємці все ж охочі до більш престижного бізнесу. Виявляється, що символічні цінності, які несе з собою бренд, мають для інвесторів істотне значення, а деколи вирішальне при його виборі.

Престижність бренду, як і статус дорогого автомобілю, іноді можуть затьмарити його наявні недоліки

Хочу вже мати

Багато підприємців приймають рішення нетерпляче та імпульсивно. Ніхто не любить чекати на отримання прибутку. Потрібно пам'ятати про цю природню людську рису при виборі франчайзингу, бо багато франчайзерів стараються наобіцяти періоди окупності ледве не кілька місяців. Якщо в це повірити, то можна в майбутньому сильно розчаруватися у своєму бізнесі, якщо він окупиться, наприклад, більше, ніж через обіцяний термін.

При виборі франчайзингу ми повинні пильнувати свої емоції, щоб не потрапити до пастки ілюзій. Оцінка окупності інвестиції може допомогти охолодити емоції. Якщо ми знаємо, що наш прибуток буде відстрочений, нам необхідно порахувати імовірність, чи загалом цей прибуток може бути досягнутий.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Як уникнути ілюзій при виборі бренду

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 290 теми, 1165 коментарів, 274 учасникі

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank