Франчайзинг та інші організаційні форми

П'ятниця
07.03.2008
Франчайзинг є одним із методів реалізації товарів та послуг кінцевому споживачу
 
1. Приклади способів реалізації продуктів та послуг:



виробник – найманий працівник – клієнт

виробник/реалізатор – дистрибютор – клієнт

виробник/власник ліцензії – виробник/користувач ліцензією – клієнт

виробник/франчайзер – франчайзі - клієнт

2. Подібності та розбіжності між франчайзингом та іншими способами реалізації товарів та послуг:

Франчайзинг та застосування праці
(роботодавець – працівник)
Подібності Розбіжності
Кожна форма контролю роботодавця над працівником може бути вказана у франчайзинговій угоді. Франчайзер не відповідає за зобов’язання франчайзі.
Франчайзер навчає франчайзі. Франчайзі інвестує власні фінансові ресурси, навідміну від працівника, який нічого не інвестує у фінансовій формі, лише власну працю.
Франчайзинг і дистрибуція
Подібності Розбіжності
Основним обов’язком дистрибютора є постачання товару кінцевому споживачу. Суттю франчайзингової умови є не постачання товару для франчайзі для його дальшого перепродажу, а дозвіл та одночасно обов’язок користування цілим франчайзинговим пакетом. Такий пакет включає в себе і назву, під якою буде працювати пункт, знання та досвід (ноу-хау), а також підтримку зі сторони франчайзера – одним словом цілу методика ведення бізнесу, опрацьовану франчайзером.
Франчайзі, так само як дистрибютор, знає специфіку та потреби локального ринку. Франчайзі зазвичай співпрацює лише з однією фірмою – франчайзером, коли дистрибютор зазвичай співпрацює з кількома фірмами.
Франчайзі, так само як дистрибютор, закуповує велику кількість товару, а продає в роздрібі. Франчайзер зобов’язаний до навчання франчайзі методів продажу та маркетингу товарів та послуг.
Франчайзинг та ліцензія
Подібності Розбіжності
Франчайзера та франчайзі пов’язує угода. Кожна зі сторін гарантує другій стороні права, і має щодо іншої сторони визначенні зобов’язання, наприклад вживання марки продукту чи товарного знаку. Обов’язки, що виникли на підставі умови, є активними – франчайзер контролює діяльність франчайзі.
В договорі міститься охорона прав франчайзі чи користувача ліцензією. Обов’язки, що виникають із ліцензійної угоди, є пасивними – продавець ліцензії концентрується на отримуванні гонорару, і проведенням контролю над використанням ліцензії.
Так само, як і франчайзі, користувач ліцензією зобов’язаний платити за наданням їм права використовувати ліцензійний продукт чи назву. Франчайзер розвиває мережу і концентрується на тому, щоб всі елементи мережі працювали добре.

читати статті

5 кроків, щоб стати франчайзером /29.11.2009

Усе більше підприємств починає розвивати свою мережу, використовуючи франчайзингові умови співпраці з партнерами. Перевір, чи не прийшов ще час для франшизування твого бізнесу

Як розвинути крила? /27.11.2009

Підприємці, що обдумують розвиток своєї компанії за принципом франчайзингу, повинні вміти добре рахувати. Бо там, де є переваги, одночасно існують і недоліки.

І важкий клієнт завжди правий /16.11.2009

Завдяки певним дослідженням можна дієво контролювати франчайзингові мережі в плані дотримання якості обслуговування клієнтів. Однак, щоб моніторинг мав сенс, необхідна попередня розробка стандартів якості

Приготуйся до ролі франчайзера /07.11.2009

Франчайзинг з кожним роком набуває популярності як метод розвитку бізнесу

Як знайти франчайзі /07.03.2008

Представляємо популярні способи пошуку потенційних франчайзі, які широко використовуються у всьому світі

найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

популярне на форумі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план

Якщо розібратися, то для того, щоб почати свій бізнес у сфері АЗС, потрібен стартовий капітал...

1 коментар
остання 16.11.2018
Секрети успішності магазину одягу

Вот интересная статья о том, как можно открыть свой магазин нижнего белья...

3 коментар
остання 17.04.2018
Как открыть кроличью ферму. Бизнес-план.

Имя кредитора: г-н Пол Уильям. Lender E-mail: paul_william_loanhouse@hotmail.com Мы предлагаем частные, коммерческие...

1 коментар
остання 02.04.2018
Секрети успішності магазину одягу

Ось інтернет магазин іспанської взуття https://elegante.com.ua/ там дуже гарне та елегантне взуття, а...

3 коментар
остання 03.01.2018
METRO: франчайзинг в Україні

Ребята! кто-то получил разъяснения или инфу по metro

5 коментар
остання 19.01.2017
METRO: франчайзинг в Україні

Хочу відкрити магазин! Підскажіть деталі по франшизі ramanyatsiuk@gmail.com Дякую

5 коментар
остання 08.12.2016
Алден-Вет кожного разу трохи інакша

Обратились в клинику 22 сентября. За день до этого мой кот вдруг стал каким-то слабым, припадал на...

27 коментар
остання 26.09.2016
Алден-Вет кожного разу трохи інакша

20.05.2016 ветеринар клиники Алден-вет Татьяна Федоровна Ковченко назначила моему коту уколы. После...

27 коментар
остання 25.05.2016