Інтерв’ю

Інтерв’ю | 26.01.2010

Yellow&Blue: Дизайнерський одяг - в регіони

Про особливості роботи магазину дизайнерського одягу в регіонах розповідає директор мережі магазинів Yellow&Blue Олена Чепелюк

Інтерв’ю | 19.01.2010

Спортивні товари - всюди різні

Розмова з менеджером з розвитку франчайзингової мережі компанії Спортмастер Олегом Гуминським

Інтерв’ю | 30.12.2009

FitCurves: Найперше - місія, а вже потім бізнес

Розмова з мастер-франчайзі в Україні міжнародної мережі фітнес-клубів для жінок FitCurves Світланою Співаковою

Інтерв’ю | 25.12.2009

Scorini: Криза не позначається на вподобаннях

Розмова з власником бренду Scorini Caffe Punto - мережі торговельних точок-еспресо-барів продажу кави - Костянтином Корольковим

Інтерв’ю | 21.12.2009

Чудо-Піч: Німецькій концепції – український смак

Про те, яким чином німецька концепція Ditsch перетворилася на українську "Чудо-Піч" і які особливості цієї адаптації, розповідає заступник директора ТзОВ "Чудо-Піч" Володимир Бережний

Інтерв’ю | 10.12.2009

Mr CAP: Європейська інвестиція в авто

Розмова з комерційним директором компанії "Містер Кеп Україна" Максимом Чорноусом

Інтерв’ю | 03.12.2009

Наш Край: Місце - ключовий фактор успіху

Про те, що повинен враховувати підприємець, вибираючи місце для свого супермаркету розповідає керівник відділу розвитку мережі супермаркетів "Наш Край" Олександр Фелісієнко

Інтерв’ю | 27.11.2009

Єврохата: Попереду - активізація

Розмова з директором з розвитку мережі ресторанів швидкого харчування "Єврохата" Андрієм Григоренко

Інтерв’ю | 23.11.2009

Фенікс-СПА: Здоров’я та краса - інструменти успішної роботи

Розмова з Інною Корнієнко - директором з маркетингу і розвитку мережі СПА-салонів бізнес-формату "Фенікс-СПА"

Інтерв’ю | 16.11.2009

АтлетіКо знає, як оптимізувати

Розмова з власником мережі фітнес-клубів АтлетіКо Ігорем Брандіним

Інтерв’ю | 09.11.2009

Helen Doron: Вивчення мови - стимул загального розвитку дитини

Розмова з Вірою Василівною Чуб - виконуючою обов’язки національного координатора Helen Doron в Україні

Інтерв’ю | 02.11.2009

Три кита успішності

Про фактори, від яких залежить успішність магазину нижньої білизни, розповідає керівник відділу розвитку роздрібної мережі компанії Lanett Наталя Самійленко

Інтерв’ю | 26.10.2009

Ексклюзивність чи широкий вибір?

Розмова з директором "Мережі Магазинів Горящих Путевок" Альоною Філіпенко

Інтерв’ю | 19.10.2009

Україні потрібне просування

Розмова з Президентом Всеукраїнської молодіжної хостел асоціації Романом Пономаренко

Інтерв’ю | 12.10.2009

Вихід - асортиментний діапазон

Розмова з Президентом Zarina Group SA Наталією Нетовкіною

Інтерв’ю | 05.10.2009

Запорука успіху - найвищі стандарти

Про те, якою має бути торговельна точка стріт-фуду, розповідає власник ТМ "Пан Пишко" Андрій Ошуркевич

Інтерв’ю | 27.09.2009

Кавові традиції України

Розмова з генеральним менеджером мережі Gloria Jeans Coffees Світланою Корабельниковою

Інтерв’ю | 21.09.2009

Комфорт - перевага франчайзингу

Розмова з Дмитром Гершоіном - генеральним директором мережі салонів "Bravissimo!"

Інтерв’ю | 13.09.2009

Особливості міжнаціональних підходів до виховання

Розмова з комерційним директором дитячої академії FasTracKids Мариною Романенко

Інтерв’ю | 06.09.2009

Остання тенденція - переобладнання

Думка експерта - керівника розвитку мережі "Бош Авто Сервис" в Україні Олександра Лизуна - про насиченість українського ринку ремонту автомобілів

  перша
  попередня
7
8
10
11