Інтерв’ю
Yellow&Blue: Дизайнерський одяг - в регіони
Про особливості роботи магазину дизайнерського одягу в регіонах розповідає директор мережі магазинів Yellow&Blue Олена Чепелюк
Спортивні товари - всюди різні
Розмова з менеджером з розвитку франчайзингової мережі компанії Спортмастер Олегом Гуминським
FitCurves: Найперше - місія, а вже потім бізнес
Розмова з мастер-франчайзі в Україні міжнародної мережі фітнес-клубів для жінок FitCurves Світланою Співаковою
Scorini: Криза не позначається на вподобаннях
Розмова з власником бренду Scorini Caffe Punto - мережі торговельних точок-еспресо-барів продажу кави - Костянтином Корольковим
Чудо-Піч: Німецькій концепції – український смак
Про те, яким чином німецька концепція Ditsch перетворилася на українську "Чудо-Піч" і які особливості цієї адаптації, розповідає заступник директора ТзОВ "Чудо-Піч" Володимир Бережний
Mr CAP: Європейська інвестиція в авто
Розмова з комерційним директором компанії "Містер Кеп Україна" Максимом Чорноусом
Наш Край: Місце - ключовий фактор успіху
Про те, що повинен враховувати підприємець, вибираючи місце для свого супермаркету розповідає керівник відділу розвитку мережі супермаркетів "Наш Край" Олександр Фелісієнко
Єврохата: Попереду - активізація
Розмова з директором з розвитку мережі ресторанів швидкого харчування "Єврохата" Андрієм Григоренко
Фенікс-СПА: Здоров’я та краса - інструменти успішної роботи
Розмова з Інною Корнієнко - директором з маркетингу і розвитку мережі СПА-салонів бізнес-формату "Фенікс-СПА"
АтлетіКо знає, як оптимізувати
Розмова з власником мережі фітнес-клубів АтлетіКо Ігорем Брандіним
Helen Doron: Вивчення мови - стимул загального розвитку дитини
Розмова з Вірою Василівною Чуб - виконуючою обов’язки національного координатора Helen Doron в Україні
Три кита успішності
Про фактори, від яких залежить успішність магазину нижньої білизни, розповідає керівник відділу розвитку роздрібної мережі компанії Lanett Наталя Самійленко
Ексклюзивність чи широкий вибір?
Розмова з директором "Мережі Магазинів Горящих Путевок" Альоною Філіпенко
Україні потрібне просування
Розмова з Президентом Всеукраїнської молодіжної хостел асоціації Романом Пономаренко
Вихід - асортиментний діапазон
Розмова з Президентом Zarina Group SA Наталією Нетовкіною
Запорука успіху - найвищі стандарти
Про те, якою має бути торговельна точка стріт-фуду, розповідає власник ТМ "Пан Пишко" Андрій Ошуркевич
Кавові традиції України
Розмова з генеральним менеджером мережі Gloria Jeans Coffees Світланою Корабельниковою
Комфорт - перевага франчайзингу
Розмова з Дмитром Гершоіном - генеральним директором мережі салонів "Bravissimo!"
Особливості міжнаціональних підходів до виховання
Розмова з комерційним директором дитячої академії FasTracKids Мариною Романенко
Остання тенденція - переобладнання
Думка експерта - керівника розвитку мережі "Бош Авто Сервис" в Україні Олександра Лизуна - про насиченість українського ринку ремонту автомобілів