Інтерв’ю

Інтерв’ю | 20.09.2010

ВОРОНІН: Заплатити дорожче, але отримати якісне

Про тенденції ринку класичного чоловічого одягу розповідає голова правління ТД "ВОРОНІН-УКРАЇНА" Сергій Павленко

Інтерв’ю | 16.08.2010

CAT ORANGE: Споживач потребує якості

Розмова з директором Модного дому CAT ORANGE Сергієм Азаренко

Інтерв’ю | 30.07.2010

International Kids Club: Якщо працювати якісно - шанси високих польотів дуже великі

Розмова з директором мережі сімейних клубів International Kids Club Тамарою Федоровою-Мельницькою

Інтерв’ю | 22.07.2010

Ломбард КОМОД: Ломбард - бізнес привабливий

Розмова з директором мережі Ломбардів КОМОД Олександром Горбачем

Інтерв’ю | 30.06.2010

Смачний бізнес "Віденські булочки"

Розмова з Іриною Журавель, директором ТОВ "Віденські булочки" і керівником франчайзингового проекту

Інтерв’ю | 07.06.2010

T.S.City: Стати найкращими

Розмова з керуючим партнером проекту мережі магазинів T.S.City Тетяною Карловою

Інтерв’ю | 27.05.2010

Miasun: Розвиток - кількісний і якісний

Про перспективи вендінгового бізнесу масажних крісел розповідає директор компанії Miasun Євген Крекотень

Інтерв’ю | 18.05.2010

Vianor: Попереду - зростання ринку

Розмова з директором Nokian Tyres Україна Ігорем Богдановим

Інтерв’ю | 07.05.2010

Сім’я від А до Я: Навчання персоналу - найважливіший момент підготовки сімейного клубу

Про особливості підготовки персоналу франчайзингового сімейного клубу розповідає керівник клубу для майбутніх і молодих батьків "Сім’я від А до Я" Валентина Чичкун

Інтерв’ю | 26.04.2010

Постирай-ка! Пери з прибутком

Розмова з керівником мережі пралень самообслуговування "Постирай-ка!" Дмитром Ковтуном

Інтерв’ю | 08.04.2010

NEWAYS: Франчайзинг людських стосунків

Про подібності і відмінності франчайзингу і мережевого маркетингу розповідає Senior Diamond Ambassador компанії NEWAYS International, Президент Міжнародної Асоціації ЛАНД Роман Йосипович Соболєвський

Інтерв’ю | 02.04.2010

Експедиція: Пригода для кожного

Про особливості товарів, представлених в магазинах "Експедиція" розповідає керівник представництва ТМ "Експедиція" в Україні Олена Кузнєцова

Інтерв’ю | 29.03.2010

Country Chicken: Україна - неоране поле для фаст фуду

Розмова з керівником напрямку міжнародних відносин, продажів і маркетингу компанії Country Chicken Альоною Кузьменковою

Інтерв’ю | 18.03.2010

Янсер: Ставитися до продукту треба з повагою

Про бізнес у сфері продажу нижньої білизни та колгот розповідає генеральний директор компанії "Янсер" Сергій Клименко

Інтерв’ю | 12.03.2010

Наминайко: Стандарти для того, щоб їх дотримуватися

Розмова з керівником з управління продажами напівфабрикатів "Наминайко" Галиною Куліковською

Інтерв’ю | 08.03.2010

BurgerСlub: Торговельний центр - ідеальний варіант для фаст-фуду

Про особливості сприйняття споживачами формату фаст-фуд в Україні розповідає менеджер з розвитку мережі Burger Сlub Оксана Дендеря

Інтерв’ю | 01.03.2010

TROLL: Франчайзинг - спосіб підвищити впізнаваність нової ТМ

Про виведення нової торговельної марки одягу на ринок і про особливості цього виходу в Україні розповідає директор компанії "Бета-Реда Україна" Мартін Міськевич

Інтерв’ю | 13.02.2010

Ваш Карниз: Бізнес з постійним попитом

Про привабливість роботи у сфері торгівлі віконними карнизами розповідає Юрій Бердніков, заступник директора компанії "Кардинал", що розвиває франчайзингову мережу "Ваш карниз"

Інтерв’ю | 08.02.2010

Стардог!s: За стріт-фудом - майбутнє

Про перспективи розвитку напрямку хот-догів у сфері стріт-фуду розповідає керуюча мережею Стардог!s в Україні Аліна Білошкурська

Інтерв’ю | 31.01.2010

Світлофор: Вимогливість покупця - ключ до успіху

Про стан ринку освітлювальних приладів та його перспективність розповідає начальник управління роздрібної мережі компанії "Світлофор" Наталія Дуб

  перша
  попередня
6
7
9
10
наступна  
остання